+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Znáte ten blažený pocit, kdy na Instagramu vyskočí srdíčko? Pro firmy to není jen o skvělém pocitu přijetí, ale hlavně o sociálním kapitálu, který se v posledních letech stal velmi ceněnou podnikatelskou komoditou...
A firmy pro jejich získání neváhají zabrousit až do šedé zóny podnikání. Jak? Například kontaktováním třetí strany proto, aby jim navýšila počet fanoušků. Jenže uměle. Protože je pro teenagery naprosto ztěžejní, kolik má kdo na Instagramu followerů, značky s jejich počty neváhají manipulovat.
Jenže to se pochopitelně nesmí. Proto se rozhodli provozovatelé Instagramu s manipulátory oblíbenosti zatočit. Od 19. listopadu zahájili očistu spočívající v kontrolování tzv. neautentické aktivity. To jsou nepřirozeně získané lajky, followeři i komentáře.
Pomůže jim s tím strojové učení. Ale do jaké míry to bude úspěšné, těžko říct. Nicméně, Instagram na věc nepůjde nijak invazivně, nejdřív nepoctivce varuje přímo. Co se bude dít pak, to je otázka.
Zdroj: cnews.cz
29. 11. 2018
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...
OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...