+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Dočasné příspěvky na Instagramu mají již 250 milionů aktivních uživatelů denně. U Snapchatu naopak oblíbenost krátkodobých příběhů klesá.

V polovině loňského léta spustil Instagram své InstaStories, které okopíroval od Snapchatu. V současné době mají InstaStories 250 milionů aktivních uživatelů denně, zájem o krátkodobé příspěvky na Snapchatu klesl ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o padesát procent.
Obě platformy umožňují vytvářet a zveřejňovat fotografie a krátká videa, která po dvaceti čtyřech hodinách zmizí. Facebook, který vlastní Instagram, přidává krátké příběhy do všech svých sociálních sítí. Stejnou funkci mohou uživatelé používat i na Messengeru a WhatsAppu. Samotnou sociální síť funkce také čeká.
Snapchat před měsícem oznámil své provozní výsledky za první čtvrtletí letošního roku. Akcie společnosti spadly o čtvrtinu. Tržby vzrostly na necelých 150 milionů dolarů, což je ještě méně než čekali analytici.
24. 6. 2017
Aplikace Mapy.com spouští podporu hodinek s watchOS a Wear OS. Nabízí navigaci s vibracemi i samostatnou funkci...
9. 12. 2025
Seznam.cz zpřístupnil svého Seznam Asistenta, konverzační nástroj postavený na AI a ověřených zdrojích. Má těžit ze...
5. 12. 2025
Apple potvrdil, že z čínského App Storu musel odstranil dvět seznamovací aplikace pro gaye na základě rozhodnutí...
28. 11. 2025
Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...
Vodafone uzavřel dlouhodobé partnerství s UEFA a UC3 na podporu ženského i mužského fotbalu. Zároveň uvedl Champions...
Vodafone od 4. prosince 2025 zdraží starší paušální tarify řad Red Basic a Neomezený. Zvýšení cen se projeví od...