+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Dočasné příspěvky na Instagramu mají již 250 milionů aktivních uživatelů denně. U Snapchatu naopak oblíbenost krátkodobých příběhů klesá.
V polovině loňského léta spustil Instagram své InstaStories, které okopíroval od Snapchatu. V současné době mají InstaStories 250 milionů aktivních uživatelů denně, zájem o krátkodobé příspěvky na Snapchatu klesl ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o padesát procent.
Obě platformy umožňují vytvářet a zveřejňovat fotografie a krátká videa, která po dvaceti čtyřech hodinách zmizí. Facebook, který vlastní Instagram, přidává krátké příběhy do všech svých sociálních sítí. Stejnou funkci mohou uživatelé používat i na Messengeru a WhatsAppu. Samotnou sociální síť funkce také čeká.
Snapchat před měsícem oznámil své provozní výsledky za první čtvrtletí letošního roku. Akcie společnosti spadly o čtvrtinu. Tržby vzrostly na necelých 150 milionů dolarů, což je ještě méně než čekali analytici.
24. 6. 2017
Meta začala testovat soukromé zprávy v aplikaci Threads. Novinku si zatím vyzkouší uživatelé v několika vybraných...
21. 6. 2025
Na sociálních sítích se šíří falešné AI účty, které napodobují lidi s Downovým syndromem. Získávají sledující...
19. 6. 2025
Audible spolupracuje s nakladateli na převodu tištěných a e-knih na audioknihy za pomoci AI hlasu. Chce tak rychleji...
14. 6. 2025
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Revolut uvádí na trh nové mobilní tarify s neomezenými hovory, SMS a daty. Zpočátku budou dostupné ve Velké Británii...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...