+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Dočasné příspěvky na Instagramu mají již 250 milionů aktivních uživatelů denně. U Snapchatu naopak oblíbenost krátkodobých příběhů klesá.
V polovině loňského léta spustil Instagram své InstaStories, které okopíroval od Snapchatu. V současné době mají InstaStories 250 milionů aktivních uživatelů denně, zájem o krátkodobé příspěvky na Snapchatu klesl ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o padesát procent.
Obě platformy umožňují vytvářet a zveřejňovat fotografie a krátká videa, která po dvaceti čtyřech hodinách zmizí. Facebook, který vlastní Instagram, přidává krátké příběhy do všech svých sociálních sítí. Stejnou funkci mohou uživatelé používat i na Messengeru a WhatsAppu. Samotnou sociální síť funkce také čeká.
Snapchat před měsícem oznámil své provozní výsledky za první čtvrtletí letošního roku. Akcie společnosti spadly o čtvrtinu. Tržby vzrostly na necelých 150 milionů dolarů, což je ještě méně než čekali analytici.
24. 6. 2017
Instagram oznámil nová pravidla, která omezí přístup dospívajících k nevhodnému obsahu. Platforma tak reaguje na...
21. 10. 2025
Daniel Ek oznámil, že končí jako CEO Spotify a stane se výkonným předsedou. Od ledna 2026 ho nahradí dva manažeři...
4. 10. 2025
Vodafone představil aplikaci Můj Vodafone+ s vyšším zabezpečením, chytrým asistentem TOBi a personalizovaným...
30. 9. 2025
Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...
OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...
Ve vyhledávači Google bude možné nastavit preferované weby a blogy, které se budou častěji zobrazovat v horní sekci...