+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Společnost Counterpoint zveřejnila analýzu, ze které vyplývá, že hudebním službám se letos v zimě a na jaře opravdu dařilo. Počet předplatitelů totiž vzrostl na 394 milionů.
Počet posluchačů, kteří si platí předplatné na některé z hudebních služeb se blíží ke 400 milionům. V prvním čtvrtletí letošního roku se těmto platformám opravdu dařilo. A svůj podíl na tom má mimo jiné i pandemie koronaviru.
V prvním čtvrtletí trávili lidé mnohem více času doma, a kromě častějšího surfování na internetu také více poslouchali hudbu.
Nejvyšší tržby v tomto období mělo jednoznačně Spotify, které ovládalo 30 % trhu. Na druhém místě ho následovalo Apple Music s 25 %.
Další platformy už měly daleko menší podíl. Na třetím místě skončil Amazon Music s 12 % a za ním YouTube Music s 9 %.
13. 7. 2020
aplikacemobilní aplikacemultimedia
Streamovací služba Spotify od září zvyšuje ceny předplatného v Evropě, Latinské Americe, Africe, Asii a na Středním...
15. 8. 2025
Elon Musk oznámil, že chce obnovit archiv populární aplikace Vine. Krátká videa by měla být znovu dostupná online.
11. 8. 2025
Spotify plánuje ještě více zapojit umělou inteligenci do svého hlasového ovládání. Uživatelé s AI budou moci...
8. 8. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...