+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Společnost Counterpoint zveřejnila analýzu, ze které vyplývá, že hudebním službám se letos v zimě a na jaře opravdu dařilo. Počet předplatitelů totiž vzrostl na 394 milionů.
Počet posluchačů, kteří si platí předplatné na některé z hudebních služeb se blíží ke 400 milionům. V prvním čtvrtletí letošního roku se těmto platformám opravdu dařilo. A svůj podíl na tom má mimo jiné i pandemie koronaviru.
V prvním čtvrtletí trávili lidé mnohem více času doma, a kromě častějšího surfování na internetu také více poslouchali hudbu.
Nejvyšší tržby v tomto období mělo jednoznačně Spotify, které ovládalo 30 % trhu. Na druhém místě ho následovalo Apple Music s 25 %.
Další platformy už měly daleko menší podíl. Na třetím místě skončil Amazon Music s 12 % a za ním YouTube Music s 9 %.
13. 7. 2020
aplikacemobilní aplikacemultimedia
Společnost OpenAI uzavřela partnerství s deníky Le Monde a Prisa Media. Jejich zpravodajský obsah nabídnou...
26. 3. 2024
Společnost X vedená Elonem Muskem zavádí "články". Možnost psát delší formátované texty dostanou pouze předplatitelé...
25. 3. 2024
Ministerstvo zdravotnictví zveřejnilo nový elektronický očkovací průkaz – aplikaci EZKarta. Nahradí covidovou...
23. 3. 2024
Americký pár zažaloval Google. Při dovolené v Jihoafrické republice je Google Mapy zavedly do nebezpečné čtvrti a...
Krizový informační a svolávací systém pomáhá v nemocnicích, dopravních podnicích, energetických společnostech a na...
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...