+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Společnost Counterpoint zveřejnila analýzu, ze které vyplývá, že hudebním službám se letos v zimě a na jaře opravdu dařilo. Počet předplatitelů totiž vzrostl na 394 milionů.
Počet posluchačů, kteří si platí předplatné na některé z hudebních služeb se blíží ke 400 milionům. V prvním čtvrtletí letošního roku se těmto platformám opravdu dařilo. A svůj podíl na tom má mimo jiné i pandemie koronaviru.
V prvním čtvrtletí trávili lidé mnohem více času doma, a kromě častějšího surfování na internetu také více poslouchali hudbu.
Nejvyšší tržby v tomto období mělo jednoznačně Spotify, které ovládalo 30 % trhu. Na druhém místě ho následovalo Apple Music s 25 %.
Další platformy už měly daleko menší podíl. Na třetím místě skončil Amazon Music s 12 % a za ním YouTube Music s 9 %.
13. 7. 2020
aplikacemobilní aplikacemultimedia
AI herečka Tilly Norwood vyvolala bouři v Hollywoodu poté, co bylo oznámeno, že bude mít vlastní zastupující...
13. 10. 2025
Podle agentury Bloomberg probíhají jednání mezi Warner Music Group a Netflixem o spolupráci na tvorbě filmů a...
11. 10. 2025
Daniel Ek oznámil, že končí jako CEO Spotify a stane se výkonným předsedou. Od ledna 2026 ho nahradí dva manažeři...
4. 10. 2025
Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...
OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...
Ve vyhledávači Google bude možné nastavit preferované weby a blogy, které se budou častěji zobrazovat v horní sekci...