+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Ještě nedávno byly sociální sítě plné obličejů upravených v aplikaci FaceApp. Doslova během pár dní se z ní stal světový hit. Na to velmi chytře zareagoval Greenpeace a FaceApp použil i na fotky přírody.

Ruské Greenpeace ve spolupráci se společností Isobar vytvořilo Instagramovou kampaň, která ukazuje, jak by mohla fotografie známých míst vypadat za desítky let.
Předpovídá tak, jaký vliv by na přírodu mohly mít různé ekologické potíže. A právě využití celosvětového trendu k účelu upozornění na problémy je velmi chytré.
Kampaň už nyní zaujala masy lidí a další určitě zasáhne ještě v dalších týdnech. Všechny fotografie si můžete prohlédnout pod hasthagem #earthapp.
„Změnu klimatu je stále těžší a těžší ignorovat. Vidíme, jak se mění počasí, jak se ekosystémy stávají nestabilnější. A když uživatelé zveřejňují své staré obličeje, vyvstává otázka, co bude v tu doby kolem nás? Jak se svět mění do doby, než budeme vypadat jako na našich portrétech z FaceAppu?“ uvedla Diana Volkova z Isobaru Moskva.

13. 8. 2019
Aplikace Mapy.com spouští podporu hodinek s watchOS a Wear OS. Nabízí navigaci s vibracemi i samostatnou funkci...
9. 12. 2025
Seznam.cz zpřístupnil svého Seznam Asistenta, konverzační nástroj postavený na AI a ověřených zdrojích. Má těžit ze...
5. 12. 2025
Apple potvrdil, že z čínského App Storu musel odstranil dvět seznamovací aplikace pro gaye na základě rozhodnutí...
28. 11. 2025
Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...
Vodafone uzavřel dlouhodobé partnerství s UEFA a UC3 na podporu ženského i mužského fotbalu. Zároveň uvedl Champions...
Vodafone od 4. prosince 2025 zdraží starší paušální tarify řad Red Basic a Neomezený. Zvýšení cen se projeví od...