+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Ještě nedávno byly sociální sítě plné obličejů upravených v aplikaci FaceApp. Doslova během pár dní se z ní stal světový hit. Na to velmi chytře zareagoval Greenpeace a FaceApp použil i na fotky přírody.
Ruské Greenpeace ve spolupráci se společností Isobar vytvořilo Instagramovou kampaň, která ukazuje, jak by mohla fotografie známých míst vypadat za desítky let.
Předpovídá tak, jaký vliv by na přírodu mohly mít různé ekologické potíže. A právě využití celosvětového trendu k účelu upozornění na problémy je velmi chytré.
Kampaň už nyní zaujala masy lidí a další určitě zasáhne ještě v dalších týdnech. Všechny fotografie si můžete prohlédnout pod hasthagem #earthapp.
„Změnu klimatu je stále těžší a těžší ignorovat. Vidíme, jak se mění počasí, jak se ekosystémy stávají nestabilnější. A když uživatelé zveřejňují své staré obličeje, vyvstává otázka, co bude v tu doby kolem nás? Jak se svět mění do doby, než budeme vypadat jako na našich portrétech z FaceAppu?“ uvedla Diana Volkova z Isobaru Moskva.
13. 8. 2019
T-Mobile rozšířil Magenta TV o sekci Děti a spustil Dětské kino. Nabídne oblíbené pohádky bez reklam v bezpečném...
16. 9. 2025
Hostitel na Airbnb obvinil hostku z poškození bytu a jako důkaz doložil digitálně upravené snímky. Žena se bránila a...
3. 9. 2025
Meta oznámila, že Threads mají už více než 400 milionů aktivních uživatelů měsíčně. Platforma tak dál dohání...
29. 8. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům s MAGENTA TV od tarifu M Plus přímé přenosy utkání Baníku Ostrava, Viktorie Plzeň a...