+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Ještě nedávno byly sociální sítě plné obličejů upravených v aplikaci FaceApp. Doslova během pár dní se z ní stal světový hit. Na to velmi chytře zareagoval Greenpeace a FaceApp použil i na fotky přírody.
Ruské Greenpeace ve spolupráci se společností Isobar vytvořilo Instagramovou kampaň, která ukazuje, jak by mohla fotografie známých míst vypadat za desítky let.
Předpovídá tak, jaký vliv by na přírodu mohly mít různé ekologické potíže. A právě využití celosvětového trendu k účelu upozornění na problémy je velmi chytré.
Kampaň už nyní zaujala masy lidí a další určitě zasáhne ještě v dalších týdnech. Všechny fotografie si můžete prohlédnout pod hasthagem #earthapp.
„Změnu klimatu je stále těžší a těžší ignorovat. Vidíme, jak se mění počasí, jak se ekosystémy stávají nestabilnější. A když uživatelé zveřejňují své staré obličeje, vyvstává otázka, co bude v tu doby kolem nás? Jak se svět mění do doby, než budeme vypadat jako na našich portrétech z FaceAppu?“ uvedla Diana Volkova z Isobaru Moskva.
13. 8. 2019
Google zpřístupnil široké veřejnosti aplikaci Find My Device. Funguje podobně jako konkurenční technologie od...
18. 4. 2024
LinkedIn plánuje přidat na svou platformu sekci s hrami. Mají prohloubit vztahy ve firmě a poskytnout téma ke...
17. 4. 2024
Britská stanice BBC zvažuje vytvoření vlastní umělé inteligence. Trénovat ji bude na vlastních textových archivech.
16. 4. 2024
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...