+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Pravděpodobně dalším dopadem GDPR je větší transparentnost zobrazování reklam. Google dává svým uživatelům možnost zjistit, proč se jim zobrazuje právě taková reklama, jakou vidí a dokonce mají i možnost reklamu vypnout.
V nastavení uvidíte velké okno. Právě v něm máte možnost vypnout personalizované reklamy, což je nejhlavnější části inovovaných možností nastavení. Reklamy totiž, jak jistě víte, vycházejí z informací, které jste poskytovatelům služeb sami dali.
A jaký impuls jste dali k tomu, že se vám zobrazuje to, co vidíte? To v novém nastavení zjistíte taky. U reklamy je napsané, že se vám zobrazuj například kvůli návštěvě toho a toho webu, jinde je to třeba kvůli aplikacím třetích stran. Můžete reklamu dokonce na 90 dní vypnout.
Google tímto dává svým uživatelům skvělou příležitost zjistit, jak svět internetové reklamy funguje. Pokud už máte osypky z reklam na hubnutí nebo zvětšování penisu, uvidíte, které weby už nemáte navštěvovat.
Zdroj: novinky.cz
16. 6. 2018
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...
OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...