+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Pravděpodobně dalším dopadem GDPR je větší transparentnost zobrazování reklam. Google dává svým uživatelům možnost zjistit, proč se jim zobrazuje právě taková reklama, jakou vidí a dokonce mají i možnost reklamu vypnout.
V nastavení uvidíte velké okno. Právě v něm máte možnost vypnout personalizované reklamy, což je nejhlavnější části inovovaných možností nastavení. Reklamy totiž, jak jistě víte, vycházejí z informací, které jste poskytovatelům služeb sami dali.
A jaký impuls jste dali k tomu, že se vám zobrazuje to, co vidíte? To v novém nastavení zjistíte taky. U reklamy je napsané, že se vám zobrazuj například kvůli návštěvě toho a toho webu, jinde je to třeba kvůli aplikacím třetích stran. Můžete reklamu dokonce na 90 dní vypnout.
Google tímto dává svým uživatelům skvělou příležitost zjistit, jak svět internetové reklamy funguje. Pokud už máte osypky z reklam na hubnutí nebo zvětšování penisu, uvidíte, které weby už nemáte navštěvovat.
Zdroj: novinky.cz
16. 6. 2018
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...