Úvod > Články > Google představil interaktivní e-mailovou schránku

Google představil interaktivní e-mailovou schránku

Google tento týden představil AMP for Email, který by měl přeměnit e-maily ze statických textů do více dynamického a interaktivního formátu. Věci, kvůli kterým jste doteď museli opustit e-mailového klienta, tak budete moci udělat v rámci zprávy.

Google představil interaktivní e-mailovou schránku

Užitečné funkce přímo v e-mailu

AMP for Email změní obyčejné zprávy v prostor, se kterým budete moci interagovat. Umožní například potvrzovat účast na akci, vyplnit dotazník, podívat se na zboží, které odesílatel nabízí nebo odpovědět na komentář. A nebudete při tom muset opustit svého webového e-mailového klienta.

Framework bude podporovat Gmail, ale i další velké služby, jako Yahoo Mail, Outlook a Mail.ru. 

Vytvoření obsahu je snadné

Pokud jste někdy tvořili AMP stránky, pak pro vás nebude příprava takového obsahu ničím složitým. Pro marketéry se tak otevírá spousta nových možností, jak svou nabídku prezentovat.

Některé společnosti už tohoto nového formátu využily a plánují rozesílat svým odběratelům dynamické newslettery. Pokud dostáváte novinky od Booking.com, Doodle nebo Pinterestu, můžete se v následujících týdnech těšit na interaktivní zprávu.

AMP komponenty přímo v e-mailu

Odesílatelé budou moci zahrnout AMP komponenty přímo v e-mailu. Bude se jednat o interaktivní prvky jako je carousel nebo harmonika.

Zároveň ale bude nyní možné aktualizovat zprávy na základě obsahu poskytovaného externími službami. V e-mailu se tak vždy objeví nejnovější verze vašeho článku, aktuální počasí nebo ceny na burze.

Zdroj: Google

 

30. 3. 2019

Témata

multimediaostatní

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 399 Kč
Cena za měsíc: 399 Kč

Přečtěte si také

 

Louvre měl bezpečnostní kamery zabezpečené heslem "Louvre"

Francouzské muzeum Louvre čelí kritice po zjištění, že heslo k jeho kamerovému systému bylo prosté „Louvre“. Staré...

7. 11. 2025

Zobrazit celý článek

 

Netflix míří mimo streamovací byznys, chystá hračky inspirované KPop Demon Hunters

Netflix navázal partnerství s výrobci hraček Mattel a Hasbro. Společně uvedou na trh sběratelské figurky, hry a...

3. 11. 2025

Zobrazit celý článek

 

Mondelez, výrobce Milky a Oreo, bude tvořit reklamu pomocí AI

Společnost Mondelez investovala 40 milionů dolarů do nového nástroje s umělou inteligencí, který má zlevnit tvorbu...

31. 10. 2025

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Vodafone spouští říjnové slevy na neomezené tarify

 

Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...

Zobrazit celý článek

Google zpřísnil pravidla pro práci na dálku

 

Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...

Zobrazit celý článek

OpenAI zavede rodičovskou kontrolu pro ChatGPT, reaguje na obavy o bezpečnost mladistvých

 

OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...

Zobrazit celý článek