+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Google tento týden představil AMP for Email, který by měl přeměnit e-maily ze statických textů do více dynamického a interaktivního formátu. Věci, kvůli kterým jste doteď museli opustit e-mailového klienta, tak budete moci udělat v rámci zprávy.
AMP for Email změní obyčejné zprávy v prostor, se kterým budete moci interagovat. Umožní například potvrzovat účast na akci, vyplnit dotazník, podívat se na zboží, které odesílatel nabízí nebo odpovědět na komentář. A nebudete při tom muset opustit svého webového e-mailového klienta.
Framework bude podporovat Gmail, ale i další velké služby, jako Yahoo Mail, Outlook a Mail.ru.
Pokud jste někdy tvořili AMP stránky, pak pro vás nebude příprava takového obsahu ničím složitým. Pro marketéry se tak otevírá spousta nových možností, jak svou nabídku prezentovat.
Některé společnosti už tohoto nového formátu využily a plánují rozesílat svým odběratelům dynamické newslettery. Pokud dostáváte novinky od Booking.com, Doodle nebo Pinterestu, můžete se v následujících týdnech těšit na interaktivní zprávu.
Odesílatelé budou moci zahrnout AMP komponenty přímo v e-mailu. Bude se jednat o interaktivní prvky jako je carousel nebo harmonika.
Zároveň ale bude nyní možné aktualizovat zprávy na základě obsahu poskytovaného externími službami. V e-mailu se tak vždy objeví nejnovější verze vašeho článku, aktuální počasí nebo ceny na burze.
Zdroj: Google
30. 3. 2019
Podvodníci stále častěji zneužívají QR kódy. Nový výzkum odhalil, že téměř 60 % e-mailů s QR kódem je spam. Dávejte...
4. 9. 2025
YouTube v USA začíná testovat nový systém ověřování věku, který využívá umělou inteligenci k rozpoznání. Ověřování...
18. 8. 2025
Lyft plánuje od konce roku 2026 nasadit v USA autonomní autobusy pro sdílenou jízdu ve městech a příměstských oblastech.
12. 8. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...
Vodafone obnovil oblíbenou Oskartu. Nová verze nabídne více dat, rychlejší připojení i odměny za dobíjení kreditu.