+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Prohlížeč Google Chrome začal skoro před rokem blokovat v Evropě, USA a Kanadě agresivní reklamu. To zahrnuje například videoreklamy, které automaticky po otevření stránky začnou přehrávat hudbu.
Teď by se toto omezení mělo rozšířit i dál než jen do severní Ameriky a Evropy v rámci standardu Coalition for Better Ads. Do nepřípustných patří i reklamy, které překrývají obsah webu. Webům porušující tato pravidla vypne Chrome reklamu úplně.
Pokud sami stránky vlastníte, asi vás zajímá, jestli se reklama na nich taky nedostane na black list. Co si o nich Google myslí, zjistíte na stránkách Googlu díky nástroji Ad Experience Report.
Chrome nemusí přistoupit hned k nejinvazivnějšímu řešení a začít všechny reklamy blokovat. Nejdřív problematický formát pozmění. Pokud vás tohle dostatečně nevaruje, zmizí reklama z vašeho webu úplně.
Zdroj: lupa.cz
10. 1. 2019
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...