+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Spam tvoří 54 % veškerých e-mailů. Není proto divu, že se proti němu snaží poskytovatelé e-mailových klientů bojovat. S novou bezpečnostní vychytávkou nyní přišel i Google.
Google oznámil, že zavádí novinku, která má pomoci ochránit citlivé informace uživatelů a bojovat proti spamu. Nově totiž podporuje BIMI (Brand Indicators for Message Identification), tedy systém, díky kterému si můžete ověřit identitu společností a jejich log.
Firmy budou muset požádat Google o ověření a spolupracovat s ním při získávání potřebných informací. Uživatelům Gmailu se následně zobrazí informace o ověření při procházení jejich pošty.
Místo avataru u jména odesílatele, ve kterém často vídáte otazník nebo písmeno, najdete přímo logo společnosti, od které e-mail přišel.
Novinka je zatím v testovací fázi a zobrazuje se pouze u několika firem – CNN, LinkedIn, Yahoo, AOL, Fastmail, Twilio SendGrid, Validity a Vailmail.
Na konci pilotní fáze bude pravděpodobně zprovozněn ověřovací systém, do kterého se budou moci jednotlivé společnosti registrovat. A vy snadno poznáte, zda vám e-mail náhodou neposílá podvodník.
Foto: 9to5google.com
27. 7. 2020
Meta začala testovat soukromé zprávy v aplikaci Threads. Novinku si zatím vyzkouší uživatelé v několika vybraných...
21. 6. 2025
Společnost Anthropic vyvinula model Claude AI, který dokáže interpretovat hlasové příkazy, porozumět emocím, a...
20. 6. 2025
Na sociálních sítích se šíří falešné AI účty, které napodobují lidi s Downovým syndromem. Získávají sledující...
19. 6. 2025
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Revolut uvádí na trh nové mobilní tarify s neomezenými hovory, SMS a daty. Zpočátku budou dostupné ve Velké Británii...