+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Spam tvoří 54 % veškerých e-mailů. Není proto divu, že se proti němu snaží poskytovatelé e-mailových klientů bojovat. S novou bezpečnostní vychytávkou nyní přišel i Google.

Google oznámil, že zavádí novinku, která má pomoci ochránit citlivé informace uživatelů a bojovat proti spamu. Nově totiž podporuje BIMI (Brand Indicators for Message Identification), tedy systém, díky kterému si můžete ověřit identitu společností a jejich log.
Firmy budou muset požádat Google o ověření a spolupracovat s ním při získávání potřebných informací. Uživatelům Gmailu se následně zobrazí informace o ověření při procházení jejich pošty.
Místo avataru u jména odesílatele, ve kterém často vídáte otazník nebo písmeno, najdete přímo logo společnosti, od které e-mail přišel.
Novinka je zatím v testovací fázi a zobrazuje se pouze u několika firem – CNN, LinkedIn, Yahoo, AOL, Fastmail, Twilio SendGrid, Validity a Vailmail.
Na konci pilotní fáze bude pravděpodobně zprovozněn ověřovací systém, do kterého se budou moci jednotlivé společnosti registrovat. A vy snadno poznáte, zda vám e-mail náhodou neposílá podvodník.
Foto: 9to5google.com
27. 7. 2020
Aplikace Mapy.com spouští podporu hodinek s watchOS a Wear OS. Nabízí navigaci s vibracemi i samostatnou funkci...
9. 12. 2025
Analýza Hlídače shopů ukazuje, že část e-shopů před Black Friday využila veřejné kupony tak, že konečné slevy...
8. 12. 2025
Seznam.cz zpřístupnil svého Seznam Asistenta, konverzační nástroj postavený na AI a ověřených zdrojích. Má těžit ze...
5. 12. 2025
Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...
Vodafone uzavřel dlouhodobé partnerství s UEFA a UC3 na podporu ženského i mužského fotbalu. Zároveň uvedl Champions...
Vodafone od 4. prosince 2025 zdraží starší paušální tarify řad Red Basic a Neomezený. Zvýšení cen se projeví od...