+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Spam tvoří 54 % veškerých e-mailů. Není proto divu, že se proti němu snaží poskytovatelé e-mailových klientů bojovat. S novou bezpečnostní vychytávkou nyní přišel i Google.

Google oznámil, že zavádí novinku, která má pomoci ochránit citlivé informace uživatelů a bojovat proti spamu. Nově totiž podporuje BIMI (Brand Indicators for Message Identification), tedy systém, díky kterému si můžete ověřit identitu společností a jejich log.
Firmy budou muset požádat Google o ověření a spolupracovat s ním při získávání potřebných informací. Uživatelům Gmailu se následně zobrazí informace o ověření při procházení jejich pošty.
Místo avataru u jména odesílatele, ve kterém často vídáte otazník nebo písmeno, najdete přímo logo společnosti, od které e-mail přišel.
Novinka je zatím v testovací fázi a zobrazuje se pouze u několika firem – CNN, LinkedIn, Yahoo, AOL, Fastmail, Twilio SendGrid, Validity a Vailmail.
Na konci pilotní fáze bude pravděpodobně zprovozněn ověřovací systém, do kterého se budou moci jednotlivé společnosti registrovat. A vy snadno poznáte, zda vám e-mail náhodou neposílá podvodník.
Foto: 9to5google.com
27. 7. 2020
Instagram oznámil nová pravidla, která omezí přístup dospívajících k nevhodnému obsahu. Platforma tak reaguje na...
21. 10. 2025
Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...
20. 10. 2025
Elon Musk oznámil spuštění beta verze Grokipedie, projektu, který má být alternativou k Wikipedii. Tvrdí, že nabídne...
14. 10. 2025
Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...
OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...
Ve vyhledávači Google bude možné nastavit preferované weby a blogy, které se budou častěji zobrazovat v horní sekci...