Úvod > Články > Freelo: pomocník při řízení projektů

Freelo: pomocník při řízení projektů

V listopadu 2015 trojice pardubických podnikatelů spustila novou aplikaci na správu úkolů – Freelo. Se svou ryze českou aplikací se zaměřují na komunikaci v týmu a přehledné plánování úkolů. Po roce přicházejí s novou verzí, která je inspirovaná zpětnou vazbou od uživatelů. Do příštího roku se chystá překlad aplikace do angličtiny a následná cesta na zahraniční trh.

Freelo: pomocník při řízení projektů

Freelo je webová aplikace na řízení projektů, která zjednodušuje komunikaci v týmu nad úkoly. Její vývoj trval 10 měsíců a první verze byla spuštěna loni v listopadu. Za rok si získala přes 2 500 uživatelů.

"Freelo vzniklo, protože jsme jej sami potřebovali," říká Honza Kulda, jeden ze zakladatelů a webdesignér na volné noze. "Chyběla nám přehledná aplikace na úkoly a efektivní práci, a tak jsme si ji vytvořili," dodává. Freelo je tak alternativou k velkým nástrojům jako je Basecamp, Asana či Trello. Jako hlavní konkurenční výhody vidí zakladatelé češtinu a intuitivní ovládání.

Když jste na volné noze, stačí na organizaci tužka a papír, případně aplikace typu Evernote. Pracujete-li v týmu, nebo si k práci chcete přizvat klienta, papír a tužka nestačí. Emaily se špatně dohledávají. Telefonáty nejsou nikde zaznamenané. Práce v týmu vyžaduje každodenní komunikaci nad úkoly – a to je přesně hlavní funkce Freela.

"Během roku se ukázalo, co naši uživatelé skutečně potřebují," vysvětluje novou verzi aplikace Karel Dytrych. "Zaměřili jsme se proto na kalendář a přehlednější plánování úkolů, přidali jsme API na propojení s dalšími aplikacemi. Dále jsme přidali sledování úkolů a zaměření na priority dne," popisuje některé z nových funkcí třetí ze zakladatelů Karel Borkovec, hlavní programátor. Největší důraz je kladen na intuitivní ovládání aplikace tak, aby byla okamžitě k použití i bez zaškolení. Vše si lze nastavit podle sebe, od upozornění po sledování úkolů.

"Používání aplikace na správu úkolů šetří čas a posouvá celý projekt kupředu. Tým je informovaný a na nic se nezapomene," vyjmenovává hlavní výhody Karel Dytrych. Nejčastějšími zákazníky jsou malé týmy nebo profesionálové na volné noze. Stejně tak jde ale aplikace využít i pro přestavbu chaty, či plánování rodinné dovolené. Uplatní se všude tam, kde je nutné nad úkoly komunikovat. Aplikace nabízí i Free tarif – pro skupinu tří lidí pracujících na dvou projektech je zcela zdarma a bez omezení funkcí.

28. 1. 2017

Témata

aplikace

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 199 Kč

Přečtěte si také

 

Instagram zavádí nová omezení pro teenagery

Instagram oznámil nová pravidla, která omezí přístup dospívajících k nevhodnému obsahu. Platforma tak reaguje na...

21. 10. 2025

Zobrazit celý článek

 

Zakladatel Spotify odchází z pozice CEO

Daniel Ek oznámil, že končí jako CEO Spotify a stane se výkonným předsedou. Od ledna 2026 ho nahradí dva manažeři...

4. 10. 2025

Zobrazit celý článek

 

Vodafone spouští novou aplikaci Můj Vodafone+ a věrnostní program Happy

Vodafone představil aplikaci Můj Vodafone+ s vyšším zabezpečením, chytrým asistentem TOBi a personalizovaným...

30. 9. 2025

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Vodafone spouští říjnové slevy na neomezené tarify

 

Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...

Zobrazit celý článek

Google zpřísnil pravidla pro práci na dálku

 

Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...

Zobrazit celý článek

OpenAI zavede rodičovskou kontrolu pro ChatGPT, reaguje na obavy o bezpečnost mladistvých

 

OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...

Zobrazit celý článek