+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Není snad snadnějších obětí, než jsou děti. Facebook toho využil a nechal vývojáře zapracovat na oblíbených hrách jako Angry Bird nebo PetVille tak, aby přiměly děti utratit co nejvíc peněz rodičů.
Magazín Reveal informoval o dokumentech, které prokazují, že Facebook moc dobře věděl, že děti láká k utrácení, například tak, že po nich chtěl, aby zaplatily na první pohled virtuální měnou, ve skutečnosti však šlo o opravdové peníze rodičů.
A často nešlo zrovna o pár korun, částky se pohybovaly okolo stovek i tisíc dolarů. Je tak jasné, o co Facebooku šlo. Nedbal varování zaměstnanců, peníze často rodičům nevrátil, a ještě do podvodu stahoval vývojáře her.
I když se speciální tým pokusil předložit metodu, jejíž pomocí by děti nebyly nuceny utrácet, vedení nikdy neschválilo její implementaci. Rodiče Facebook žalovaly a ten uveřejnil praktiky, které sociální síť používala v rozsáhlém reportu.
30. 1. 2019
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Donald Trump kritizoval Apple za přesun výroby do Indie. Firmu vyzval, aby produkty vyráběla v USA, a připomněl její...