+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Není snad snadnějších obětí, než jsou děti. Facebook toho využil a nechal vývojáře zapracovat na oblíbených hrách jako Angry Bird nebo PetVille tak, aby přiměly děti utratit co nejvíc peněz rodičů.
Magazín Reveal informoval o dokumentech, které prokazují, že Facebook moc dobře věděl, že děti láká k utrácení, například tak, že po nich chtěl, aby zaplatily na první pohled virtuální měnou, ve skutečnosti však šlo o opravdové peníze rodičů.
A často nešlo zrovna o pár korun, částky se pohybovaly okolo stovek i tisíc dolarů. Je tak jasné, o co Facebooku šlo. Nedbal varování zaměstnanců, peníze často rodičům nevrátil, a ještě do podvodu stahoval vývojáře her.
I když se speciální tým pokusil předložit metodu, jejíž pomocí by děti nebyly nuceny utrácet, vedení nikdy neschválilo její implementaci. Rodiče Facebook žalovaly a ten uveřejnil praktiky, které sociální síť používala v rozsáhlém reportu.
30. 1. 2019
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Revolut uvádí na trh nové mobilní tarify s neomezenými hovory, SMS a daty. Zpočátku budou dostupné ve Velké Británii...