+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook jedná s hudebními vydavateli. Chystá se proniknout na hudební scénu a konkurovat Spotify, Apple Music i YouTube.
Podle serveru Music Ally chce sociální síť Facebook vstoupit do hudebního byznysu. V první fázi by se mělo jednat o videoklipy, v budoucnu přibude i audio streaming.
Server informuje o tom, že Facebook bude nabízet vydavatelům podíl na zisku z reklamy přehrávané u hudebních videoklipů. Podobným způsobem pracuje i nejznámější YouTube.
Sociální síť má v plánu spustit také vlastní verzi systému ContentID. Ten slouží k identifikaci videí nahraných uživateli, upozorňuje majitele práv, kteří si pak mohou vybrat, jestli chtějí klip smazat nebo inkasovat podíl z reklamy.
Pokud se Facebooku podaří přesvědčit vydavatele, dalším krokem by měla být vlastní streamingová služba. Podle serveru Ally dá sociální síť přednost vlastní výstavbě před koupí nějaké již existující firmy.
Můžeme očekávat, že brzy dojde ke střetu také mezi Facebookem a Googlem, který kvůli sociální síti ztrácí svou dominantní pozici v oblasti videí.
3. 8. 2015
aplikacemobilní internetpevný internetTurbo Internet
Vodafone spustil novou kampaň, v rámci které rozdává slevu ve výši až 300 Kč na pevný internet, 300 Kč na televizi a...
17. 8. 2022
Reportéři BBC vyzkoušeli nového chatbota od Mety. Dozvěděli se od něj, že Mark Zuckerberg a jeho společnost...
16. 8. 2022
Populární sociální síť TikTok chce do budoucna v rámci své platformy spustit novou službu pro streamování hudby...
12. 8. 2022
O2 letos v létě opět nabídne předplacenou kartu se 100 GB dat jen za 300 Kč měsíčně. SIMku si můžete objednat už...
Moskevský soud vyměřil Applu pokutu ve výši 2 milionů rublů (830 tisíc korun). Americká společnost totiž odmítla...
T-Mobile představil novou letní kampaň, díky které si zákazníci mohou v aplikaci po celé prázdniny aktivovat...