+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook jedná s hudebními vydavateli. Chystá se proniknout na hudební scénu a konkurovat Spotify, Apple Music i YouTube.
Podle serveru Music Ally chce sociální síť Facebook vstoupit do hudebního byznysu. V první fázi by se mělo jednat o videoklipy, v budoucnu přibude i audio streaming.
Server informuje o tom, že Facebook bude nabízet vydavatelům podíl na zisku z reklamy přehrávané u hudebních videoklipů. Podobným způsobem pracuje i nejznámější YouTube.
Sociální síť má v plánu spustit také vlastní verzi systému ContentID. Ten slouží k identifikaci videí nahraných uživateli, upozorňuje majitele práv, kteří si pak mohou vybrat, jestli chtějí klip smazat nebo inkasovat podíl z reklamy.
Pokud se Facebooku podaří přesvědčit vydavatele, dalším krokem by měla být vlastní streamingová služba. Podle serveru Ally dá sociální síť přednost vlastní výstavbě před koupí nějaké již existující firmy.
Můžeme očekávat, že brzy dojde ke střetu také mezi Facebookem a Googlem, který kvůli sociální síti ztrácí svou dominantní pozici v oblasti videí.
3. 8. 2015
aplikacemobilní internetpevný internetTurbo Internet
Vodafone s Nokií poprvé v ČR otestovali vysokorychlostní technologii 25G PON. Reálně naměřili téměř 20 Gb/s, běžné...
28. 6. 2025
Meta začala testovat soukromé zprávy v aplikaci Threads. Novinku si zatím vyzkouší uživatelé v několika vybraných...
21. 6. 2025
Na sociálních sítích se šíří falešné AI účty, které napodobují lidi s Downovým syndromem. Získávají sledující...
19. 6. 2025
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Revolut uvádí na trh nové mobilní tarify s neomezenými hovory, SMS a daty. Zpočátku budou dostupné ve Velké Británii...