+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook jedná s hudebními vydavateli. Chystá se proniknout na hudební scénu a konkurovat Spotify, Apple Music i YouTube.
Podle serveru Music Ally chce sociální síť Facebook vstoupit do hudebního byznysu. V první fázi by se mělo jednat o videoklipy, v budoucnu přibude i audio streaming.
Server informuje o tom, že Facebook bude nabízet vydavatelům podíl na zisku z reklamy přehrávané u hudebních videoklipů. Podobným způsobem pracuje i nejznámější YouTube.
Sociální síť má v plánu spustit také vlastní verzi systému ContentID. Ten slouží k identifikaci videí nahraných uživateli, upozorňuje majitele práv, kteří si pak mohou vybrat, jestli chtějí klip smazat nebo inkasovat podíl z reklamy.
Pokud se Facebooku podaří přesvědčit vydavatele, dalším krokem by měla být vlastní streamingová služba. Podle serveru Ally dá sociální síť přednost vlastní výstavbě před koupí nějaké již existující firmy.
Můžeme očekávat, že brzy dojde ke střetu také mezi Facebookem a Googlem, který kvůli sociální síti ztrácí svou dominantní pozici v oblasti videí.
3. 8. 2015
aplikacemobilní internetpevný internetTurbo Internet
Vlastní webová stránka je pro české firmy naprostou samozřejmostí, má ji 83 % z nich. Sociální sítě pak využívá 45 %...
18. 1. 2021
Mapy.cz v červnu spustily vlastní navigaci a od té doby ji pravidelně vylepšují. Nyní konečně přichází na řadu i 3D...
14. 1. 2021
Česká pošta v minulém roce zachytila desetitisíce nevyžádaných zpráv v datových schránkách. Jejich odesílatelé...
13. 1. 2021
Od ledna 2021 se přenosy z galavečerů UFC přesouvají na stanici Premier Sport. Exkluzivně je tak budou moci sledovat...
Cetin včera pozastavil objednávky Bondingu přes své partnery. Omezení platí pro operátory T-Mobile a O2, kteří...
Vodafone v rámci svého virtuálního operátora rozšířil datové možnosti pro předplacenou kartu Oskarta. Do své stálé...