+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook jedná s hudebními vydavateli. Chystá se proniknout na hudební scénu a konkurovat Spotify, Apple Music i YouTube.

Podle serveru Music Ally chce sociální síť Facebook vstoupit do hudebního byznysu. V první fázi by se mělo jednat o videoklipy, v budoucnu přibude i audio streaming.
Server informuje o tom, že Facebook bude nabízet vydavatelům podíl na zisku z reklamy přehrávané u hudebních videoklipů. Podobným způsobem pracuje i nejznámější YouTube.
Sociální síť má v plánu spustit také vlastní verzi systému ContentID. Ten slouží k identifikaci videí nahraných uživateli, upozorňuje majitele práv, kteří si pak mohou vybrat, jestli chtějí klip smazat nebo inkasovat podíl z reklamy.
Pokud se Facebooku podaří přesvědčit vydavatele, dalším krokem by měla být vlastní streamingová služba. Podle serveru Ally dá sociální síť přednost vlastní výstavbě před koupí nějaké již existující firmy.
Můžeme očekávat, že brzy dojde ke střetu také mezi Facebookem a Googlem, který kvůli sociální síti ztrácí svou dominantní pozici v oblasti videí.
3. 8. 2015
aplikacemobilní internetpevný internetTurbo Internet
Aplikace Mapy.com spouští podporu hodinek s watchOS a Wear OS. Nabízí navigaci s vibracemi i samostatnou funkci...
9. 12. 2025
Seznam.cz zpřístupnil svého Seznam Asistenta, konverzační nástroj postavený na AI a ověřených zdrojích. Má těžit ze...
5. 12. 2025
O2 rozšířilo své portfolio o tarif Internet MAX 500 s rychlostí až 500 Mb/s přes VDSL bonding. Téměř 700 tisíc...
4. 12. 2025
Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...
Vodafone uzavřel dlouhodobé partnerství s UEFA a UC3 na podporu ženského i mužského fotbalu. Zároveň uvedl Champions...
Vodafone od 4. prosince 2025 zdraží starší paušální tarify řad Red Basic a Neomezený. Zvýšení cen se projeví od...