+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook chce konkurovat nové populární síti Clubhouse. Podle serveru The New York Times už společnost pracuje na vlastní audio sociální síti.

Clubhouse v posledních týdnech získala na oblibě. Díky tomu, že přístup do aplikace můžete dostat pouze přes pozvánku od jiného uživatele, ji lidé začali vnímat jako něco exkluzivního.
Od ostatních sítí, které si zakládají hlavně na vizuální stránce, se liší také tím, že funguje výhradně na bázi mluveného slova.
V podstatě se jedná o platformu, která kombinuje populární podcasty, internetové rádio a klasickou sociální síť.
Ostatní sociální sítě si brzy všimly, že jim roste konkurence a začínají reagovat. Jako první začal Twitter, který od prosince testuje virtuální audio místnosti Spaces.
Nyní podobnou funkci oznámil i Facebook. Ten na tvorbě podobného projektu ještě pracuje, ale už nyní je jasné, že novinka bude založená právě na mluveném slově.
Podle serveru The New York Times přišel požadavek na novou funkci přímo z vedení společnosti. Možná přímo od Marka Zuckerberga, který na Clubhousu působí a aktivně přednáší.
Vypadá to tedy, že po Snapchatu a TikToku americký gigant okopíruje další úspěšný nápad konkurenčních firem.
15. 2. 2021
Instagram oznámil nová pravidla, která omezí přístup dospívajících k nevhodnému obsahu. Platforma tak reaguje na...
21. 10. 2025
Daniel Ek oznámil, že končí jako CEO Spotify a stane se výkonným předsedou. Od ledna 2026 ho nahradí dva manažeři...
4. 10. 2025
Vodafone představil aplikaci Můj Vodafone+ s vyšším zabezpečením, chytrým asistentem TOBi a personalizovaným...
30. 9. 2025
Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...
OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...
Ve vyhledávači Google bude možné nastavit preferované weby a blogy, které se budou častěji zobrazovat v horní sekci...