+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook chce konkurovat nové populární síti Clubhouse. Podle serveru The New York Times už společnost pracuje na vlastní audio sociální síti.
Clubhouse v posledních týdnech získala na oblibě. Díky tomu, že přístup do aplikace můžete dostat pouze přes pozvánku od jiného uživatele, ji lidé začali vnímat jako něco exkluzivního.
Od ostatních sítí, které si zakládají hlavně na vizuální stránce, se liší také tím, že funguje výhradně na bázi mluveného slova.
V podstatě se jedná o platformu, která kombinuje populární podcasty, internetové rádio a klasickou sociální síť.
Ostatní sociální sítě si brzy všimly, že jim roste konkurence a začínají reagovat. Jako první začal Twitter, který od prosince testuje virtuální audio místnosti Spaces.
Nyní podobnou funkci oznámil i Facebook. Ten na tvorbě podobného projektu ještě pracuje, ale už nyní je jasné, že novinka bude založená právě na mluveném slově.
Podle serveru The New York Times přišel požadavek na novou funkci přímo z vedení společnosti. Možná přímo od Marka Zuckerberga, který na Clubhousu působí a aktivně přednáší.
Vypadá to tedy, že po Snapchatu a TikToku americký gigant okopíruje další úspěšný nápad konkurenčních firem.
15. 2. 2021
Hostitel na Airbnb obvinil hostku z poškození bytu a jako důkaz doložil digitálně upravené snímky. Žena se bránila a...
3. 9. 2025
Meta oznámila, že Threads mají už více než 400 milionů aktivních uživatelů měsíčně. Platforma tak dál dohání...
29. 8. 2025
Airbnb spustilo funkci která umožní uživatelům zarezervovat ubytování bez nutnosti platit předem. Platba ale musí...
28. 8. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...
Vodafone obnovil oblíbenou Oskartu. Nová verze nabídne více dat, rychlejší připojení i odměny za dobíjení kreditu.