+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Algoritmus viditelnosti obsahů na Facebooku bude hledět na čas strávený čtením příspěvku. Články, které uživatelé jen otevřou a zavřou se budou na zdích ostatních lidí zobrazovat méně.

Příspěvky, které se zobrazují uživatelům na zdi, nezávisí jen na lajkování nebo sdílení. Facebook chce uživatelům ukazovat jen ty příspěvky, které opravdu čtou.
Sociální síť v posledních několika měsících testovala, kolik času uživatelé stráví čtením příspěvků nebo sledováním fotografií. Facebook chce uzpůsobit zobrazený obsah tomu, co uživatele opravdu zajímá. Bude tedy měřit čas, který uživatel po kliknutí na odkaz stráví nad obsahem.
Třeba články, které mají pouze lákavý titulek a po rozkliknutí nevidíte žádný obsah se tak do přehledu zpráv nedostanou. Pokud systém zaznamená, že většina lidí na článek klikne a hned odejde, sníží se tím šance, že se článek objeví na přehledu jiného uživatele.
Viditelnost bude omezena také u příspěvků od jednoho zdroje, které jsou zveřejňovány brzy po sobě.
Testování také ukázalo, že i když lidé stráví delší chvíli čtením článků, nemusí je lajkovat nebo komentovat. Jedná se hlavně o vážná témata a nepříjemné události.
27. 4. 2016
Apple potvrdil, že z čínského App Storu musel odstranil dvět seznamovací aplikace pro gaye na základě rozhodnutí...
28. 11. 2025
Chatbot Grok od Elona Muska označoval miliardáře za nejlepšího ve všem, od inteligence po fyzickou kondici. X...
27. 11. 2025
Apple spouští Mini Apps Partner Program, ve kterém vybraným vývojářům sníží poplatek v App Storu z 30 % na 15 %...
24. 11. 2025
Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...
Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...
Vodafone uzavřel dlouhodobé partnerství s UEFA a UC3 na podporu ženského i mužského fotbalu. Zároveň uvedl Champions...