+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Algoritmus viditelnosti obsahů na Facebooku bude hledět na čas strávený čtením příspěvku. Články, které uživatelé jen otevřou a zavřou se budou na zdích ostatních lidí zobrazovat méně.
Příspěvky, které se zobrazují uživatelům na zdi, nezávisí jen na lajkování nebo sdílení. Facebook chce uživatelům ukazovat jen ty příspěvky, které opravdu čtou.
Sociální síť v posledních několika měsících testovala, kolik času uživatelé stráví čtením příspěvků nebo sledováním fotografií. Facebook chce uzpůsobit zobrazený obsah tomu, co uživatele opravdu zajímá. Bude tedy měřit čas, který uživatel po kliknutí na odkaz stráví nad obsahem.
Třeba články, které mají pouze lákavý titulek a po rozkliknutí nevidíte žádný obsah se tak do přehledu zpráv nedostanou. Pokud systém zaznamená, že většina lidí na článek klikne a hned odejde, sníží se tím šance, že se článek objeví na přehledu jiného uživatele.
Viditelnost bude omezena také u příspěvků od jednoho zdroje, které jsou zveřejňovány brzy po sobě.
Testování také ukázalo, že i když lidé stráví delší chvíli čtením článků, nemusí je lajkovat nebo komentovat. Jedná se hlavně o vážná témata a nepříjemné události.
27. 4. 2016
OpenAI představil Study Mode, který má studenty podpořit v samostatném myšlení. Místo přímých odpovědí jim bude...
7. 8. 2025
Čínská vláda zablokovala přístup k platformě OnlyFans. Úřady pokračují v politice nulové tolerance vůči pornografii...
31. 7. 2025
Spoluzakladatel Twitteru Jack Dorsey uvedl novou aplikaci Bitchat, která umožňuje komunikaci přes Bluetooth bez...
26. 7. 2025
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...