Úvod > Články > Facebook chce odvést diváky od Netflixu i YouTube

Facebook chce odvést diváky od Netflixu i YouTube

Sociální síti nestačí, že naprosto změnila svět reklamy, teď chce napadnout i popularitu zaběhnutých internetových televizí. Největší expanze Facebooku do oblasti televize bude zahrnovat sportovní, přírodovědné a další programy.

Facebook chce odvést diváky od Netflixu i YouTube

Facebook začal nabízet videa už minulý rok a od té doby chce jejich kvalitu stále zvyšovat. Tím pádem nebude jako jediný zdroj používat své uživatele. Produkt by se měl jmenovat Watch podle již existující služby. Jako první se jí dočkají v Americe, pak se snad rozšíří i do Evropy. 

Na své si tu přijdu pasivní fanoušci sportu i milovníci přírody. Jsme velmi zvědaví, jestli se největší sociální síti podaří porazit tvrdou konkurenci s tradicí, jako je například YouTube, Twitter nebo Netflix.  

videotéka

8. 9. 2017

Témata

digitální televize

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Stranger Things přichází na MAGENTA TV s novou kampaní T-Mobilu

T-Mobile spustil mezinárodní kampaň k premiéře poslední řady Stranger Things. Seriál bude dostupný i na MAGENTA TV s...

26. 11. 2025

Zobrazit celý článek

 

Videotéka MAGENTA TV exkluzivně nabízí italskou komedii Bláznivě

T-Mobile zařadil do své videotéky MAGENTA TV romantickou komedii Bláznivě. Snímek, který bodoval na karlovarském...

21. 11. 2025

Zobrazit celý článek

 

Netflix sází na umělou inteligenci, chce s ní zlepšit obsah i doporučování

Netflix označil generativní AI za klíčovou příležitost pro celý svůj byznys. Technologie má pomoci s doporučováním...

25. 10. 2025

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Vodafone spouští říjnové slevy na neomezené tarify

 

Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...

Zobrazit celý článek

Google zpřísnil pravidla pro práci na dálku

 

Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...

Zobrazit celý článek

Vodafone se stal partnerem UEFA a spouští Champions Travel eSIM pro fanoušky

 

Vodafone uzavřel dlouhodobé partnerství s UEFA a UC3 na podporu ženského i mužského fotbalu. Zároveň uvedl Champions...

Zobrazit celý článek