+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Sociální síti nestačí, že naprosto změnila svět reklamy, teď chce napadnout i popularitu zaběhnutých internetových televizí. Největší expanze Facebooku do oblasti televize bude zahrnovat sportovní, přírodovědné a další programy.
Facebook začal nabízet videa už minulý rok a od té doby chce jejich kvalitu stále zvyšovat. Tím pádem nebude jako jediný zdroj používat své uživatele. Produkt by se měl jmenovat Watch podle již existující služby. Jako první se jí dočkají v Americe, pak se snad rozšíří i do Evropy.
Na své si tu přijdu pasivní fanoušci sportu i milovníci přírody. Jsme velmi zvědaví, jestli se největší sociální síti podaří porazit tvrdou konkurenci s tradicí, jako je například YouTube, Twitter nebo Netflix.
8. 9. 2017
T-Mobile nabídne svým zákazníkům s MAGENTA TV od tarifu M Plus přímé přenosy utkání Baníku Ostrava, Viktorie Plzeň a...
21. 7. 2025
Trumpova mediální společnost spustila provoz nové streamovací platformy Truth+. Nabídne pravicový zpravodajský kanál...
12. 7. 2025
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...
5. 7. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...