Úvod > Články > Facebook chce odvést diváky od Netflixu i YouTube

Facebook chce odvést diváky od Netflixu i YouTube

Sociální síti nestačí, že naprosto změnila svět reklamy, teď chce napadnout i popularitu zaběhnutých internetových televizí. Největší expanze Facebooku do oblasti televize bude zahrnovat sportovní, přírodovědné a další programy.

Facebook chce odvést diváky od Netflixu i YouTube

Facebook začal nabízet videa už minulý rok a od té doby chce jejich kvalitu stále zvyšovat. Tím pádem nebude jako jediný zdroj používat své uživatele. Produkt by se měl jmenovat Watch podle již existující služby. Jako první se jí dočkají v Americe, pak se snad rozšíří i do Evropy. 

Na své si tu přijdu pasivní fanoušci sportu i milovníci přírody. Jsme velmi zvědaví, jestli se největší sociální síti podaří porazit tvrdou konkurenci s tradicí, jako je například YouTube, Twitter nebo Netflix.  

videotéka

8. 9. 2017

Témata

digitální televize

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Multiplex 23 zařadil do své nabídky první program ve 4K rozlišení

V nabídce Multiplexu 23, který vlastní České radiokomunikace, se objevila vůbec první stanice ve 4K rozlišení. Je to...

4. 6. 2020

Zobrazit celý článek

 

Samsung představil venkovní televizi

Samsung přišel se zajímavou novinkou – outdoorovou QLED televizí Terrace TV s odolností IP55, která přežije déšť...

27. 5. 2020

Zobrazit celý článek

 

Netflix bude automaticky rušit nevyužívané předplatné

Netflix se rozhodl, že vyjde vstříc všem, kteří si u něj v minulosti objednali předplatné a bez toho, aby službu...

25. 5. 2020

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Co je to ověřovací kód účastníka a kde ho hledat?

 

Od 1. dubna se otevřely nové možnosti pro přechod k jinému operátorovi. Telefonní číslo si nyní můžete přenést během...

Zobrazit celý článek

Telly televize je tu. Kde se vzala a co nabízí?

 

Začátkem dubna 2020 představitelé Digi TV přišli na trh s novinkou: Telly televize. Jedná se o 100% náhradu...

Zobrazit celý článek

Jaké emoji jsou v době koronaviru nejpoužívanější? Rouška a mikrob!

 

Jaké jsou nejpoužívanější emotikony v době šíření koronaviru? Asi vás nepřekvapí, že se jedná o obličej s...

Zobrazit celý článek