Úvod > Články > Diváci F1 tráví u televize 2,5 hodiny každý závodní víkend

Diváci F1 tráví u televize 2,5 hodiny každý závodní víkend

Zájem diváků o Velkou cenu Formule 1 je opravdu vysoký. Podle operátora Telly stráví každý závodní víkend u televize v průměru 2 hodiny a 30 minut.

Diváci F1 tráví u televize 2,5 hodiny každý závodní víkend

Letošní série Formule 1 odstartovala 5. března Velkou cenou Bahrajnu a skončí 26. listopadu Velkou cenou Abu Dhabi.  Celkem je na programu 23 závodů.

Doposud přitom bylo odjeto 14 z nich. Podle statistik Telly diváci nejvíce sledovali závod v americkém Miami, který se uskutečnil 7. května, a Velkou cenu Austrálie z 2. dubna. Rozdíl ve sledovanosti obou závodů byl jen 0,2 %.

Fanoušci přitom stráví sledováním v průměru 1,4 hodiny (samotný závod), respektive 45 minut v případě kvalifikace.

Závody v rámci Velké ceny F1 trvají většinou dvě hodiny, v případě přerušení maximálně 3 hodiny. Piloti za tuto dobu ujedou nejméně 305 km.

„Sledovanost jednotlivých závodů F1 je velmi vyrovnaná, je tedy zřejmé, že má velkou fanouškovskou základnu. V průměru každý divák v rámci závodního víkendu strávil u televizní obrazovky 2 hodiny a 30 minut,“ uvedl ředitel marketingu Telly Jan Schöppel.

Přímé přenosy tréninků, kvalifikace i samotných závodů mohou diváci sledovat na televizních stanicích Sport 1 a Sport 2.

 

Chcete sportovní přenosy sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    16. 9. 2023

    Témata

    digitální televize

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 260 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč

    Přečtěte si také

     

    O2 představilo televize Hisense se speciálním tlačítkem Oneplay

    O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...

    5. 7. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Streamovací služby v USA poprvé překonaly klasickou televizi

    V USA už lidé sledují více streamovacích platforem než klasické vysílání. Podle dat Nielsenu stream tvořil v květnu...

    1. 7. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Videotéka MAGENTA TV nově nabídne oblíbené tituly z produkce České televize

    T-Mobile rozšiřuje Videotéku MAGENTA TV o téměř 90 hodin obsahu z archivu České televize. Těšit se můžete na...

    12. 6. 2025

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Italské noviny začaly vydávat přílohu psanou AI, novinka výrazně zvýšila prodeje

     

    Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...

    Zobrazit celý článek

    Revolut spouští vlastní mobilní tarify, chce konkurovat tradičním operátorům

     

    Revolut uvádí na trh nové mobilní tarify s neomezenými hovory, SMS a daty. Zpočátku budou dostupné ve Velké Británii...

    Zobrazit celý článek

    T-Mobile vybudoval v Tanvaldu optickou síť

     

    T-Mobile dokončil výstavbu optické sítě v Tanvaldu. Rychlý internet je dostupný pro většinu domácností i firem...

    Zobrazit celý článek