Úvod > Články > Diváci F1 tráví u televize 2,5 hodiny každý závodní víkend

Diváci F1 tráví u televize 2,5 hodiny každý závodní víkend

Zájem diváků o Velkou cenu Formule 1 je opravdu vysoký. Podle operátora Telly stráví každý závodní víkend u televize v průměru 2 hodiny a 30 minut.

Diváci F1 tráví u televize 2,5 hodiny každý závodní víkend

Letošní série Formule 1 odstartovala 5. března Velkou cenou Bahrajnu a skončí 26. listopadu Velkou cenou Abu Dhabi.  Celkem je na programu 23 závodů.

Doposud přitom bylo odjeto 14 z nich. Podle statistik Telly diváci nejvíce sledovali závod v americkém Miami, který se uskutečnil 7. května, a Velkou cenu Austrálie z 2. dubna. Rozdíl ve sledovanosti obou závodů byl jen 0,2 %.

Fanoušci přitom stráví sledováním v průměru 1,4 hodiny (samotný závod), respektive 45 minut v případě kvalifikace.

Závody v rámci Velké ceny F1 trvají většinou dvě hodiny, v případě přerušení maximálně 3 hodiny. Piloti za tuto dobu ujedou nejméně 305 km.

„Sledovanost jednotlivých závodů F1 je velmi vyrovnaná, je tedy zřejmé, že má velkou fanouškovskou základnu. V průměru každý divák v rámci závodního víkendu strávil u televizní obrazovky 2 hodiny a 30 minut,“ uvedl ředitel marketingu Telly Jan Schöppel.

Přímé přenosy tréninků, kvalifikace i samotných závodů mohou diváci sledovat na televizních stanicích Sport 1 a Sport 2.

 

Chcete sportovní přenosy sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    16. 9. 2023

    Témata

    digitální televize

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 260 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč

    Přečtěte si také

     

    Videotéka MAGENTA TV nově nabídne oblíbené tituly z produkce České televize

    T-Mobile rozšiřuje Videotéku MAGENTA TV o téměř 90 hodin obsahu z archivu České televize. Těšit se můžete na...

    12. 6. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    HBO Max se vrací: Max mění název po dvou letech zpět

    Warner Bros. Discovery oznámilo, že streamovací služba Max se vrátí k původnímu názvu HBO Max. Změna přichází po...

    27. 5. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Netflix chystá nové reklamní formáty, nejlevnější tarif využívá už 94 milionů uživatelů

    Netflix hlásí 94 milionů uživatelů svého tarifu podporovaného reklamou. Do konce příštího roku v něm přibudou nové...

    24. 5. 2025

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Italské noviny začaly vydávat přílohu psanou AI, novinka výrazně zvýšila prodeje

     

    Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...

    Zobrazit celý článek

    Meta představila novou aplikaci s AI chatbotem

     

    Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...

    Zobrazit celý článek

    Tinder představil novou AI hru, která vás naučí flirtovat

     

    Tinder představil novou hru s umělou inteligencí. Můžete si díky ní zlepšit své flirtovací schopnosti a naučit se...

    Zobrazit celý článek