+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Společnost Walt Disney začala využívat umělou inteligenci v rámci nového reklamního nástroje, který pomůže značkám přizpůsobit jejich reklamy náladě konkrétních scén ve filmu nebo seriálu.
Disney's Magic Words, jak společnost nástroj nazvala, přináší novou formu kontextové reklamy pro streamovací služby Disney+ a Hulu. Využívá kombinaci umělé inteligence a strojového učení k analýze a označování scén napříč knihovnou, přičemž identifikuje obsah, značky, obrázky a náladu.
Inzerenti mohou tyto popisné značky, známé jako metadata, využít k identifikaci konkrétní scény nebo nálady a následně přizpůsobit sdělení tak, aby odpovídala.
"To znamená, že opouštíme široké demografické skupiny (demografie) a kupujeme si specifické publikum. Magic Words mě doslova dokážou spojit s emocemi spotřebitele. A to pro nás skutečně mění pravidla hry," uvedl Geoffrey Calabrese, investiční ředitel společnosti Omnicom Media Group. Společnost Omnicom je jednou ze šesti světových reklamních společností, které se účastní raného beta testu tohoto nástroje.
Rita Ferro, globální vedoucí prodeje reklamy společnosti Disney, uvedla, že funkce umožňuje inzerentům maximalizovat dopad jejich sdělení, "protože rezonuje s kontextem, který diváci zažívají".
Polovina spotřebitelů, kteří se přihlásí k Disney+, se rozhodne pro levnější verzi služby, která zahrnuje reklamu. Investice do podobného nástroje je proto pro společnost logický krok.
"Náš revoluční přístup k technologiím zajišťuje, že celé naše portfolio streamingu bude v následujících letech nejlepším cílem pro značky," uvedl generální ředitel Bob Iger.
Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
16. 2. 2024
aplikacedigitální televizemultimedia
Google zapojí umělou inteligenci do amerického vysílání olympijských her v Paříži. Umožní sportovním komentátorům...
25. 7. 2024
Společnost Meta jednala o integraci svého modelu generativní umělé inteligence do nedávno oznámeného systému umělé...
4. 7. 2024
Společnost Spotify představila nový levnější tarif pro uživatele poté, co opět zvýšila ceny svých prémiových plánů...
2. 7. 2024
Stroj společnosti Mitsubishi Electric složil známou Rubikovu kostku za méně než třetinu vteřiny. Je tak desetkrát...
O2 na konci června jako první český operátor úspěšně otestoval technologii RedCap ve své 5G mobilní síti...
Společnost Meta jednala o integraci svého modelu generativní umělé inteligence do nedávno oznámeného systému umělé...