Úvod > Články > Disney začal využívat umělou inteligenci k cílení reklamy

Disney začal využívat umělou inteligenci k cílení reklamy

Společnost Walt Disney začala využívat umělou inteligenci v rámci nového reklamního nástroje, který pomůže značkám přizpůsobit jejich reklamy náladě konkrétních scén ve filmu nebo seriálu.

Disney začal využívat umělou inteligenci k cílení reklamy

Disney's Magic Words, jak společnost nástroj nazvala, přináší novou formu kontextové reklamy pro streamovací služby Disney+ a Hulu. Využívá kombinaci umělé inteligence a strojového učení k analýze a označování scén napříč knihovnou, přičemž identifikuje obsah, značky, obrázky a náladu.

Inzerenti mohou tyto popisné značky, známé jako metadata, využít k identifikaci konkrétní scény nebo nálady a následně přizpůsobit sdělení tak, aby odpovídala.

"To znamená, že opouštíme široké demografické skupiny (demografie) a kupujeme si specifické publikum. Magic Words mě doslova dokážou spojit s emocemi spotřebitele. A to pro nás skutečně mění pravidla hry," uvedl Geoffrey Calabrese, investiční ředitel společnosti Omnicom Media Group. Společnost Omnicom je jednou ze šesti světových reklamních společností, které se účastní raného beta testu tohoto nástroje.

Rita Ferro, globální vedoucí prodeje reklamy společnosti Disney, uvedla, že funkce umožňuje inzerentům maximalizovat dopad jejich sdělení"protože rezonuje s kontextem, který diváci zažívají".

Polovina spotřebitelů, kteří se přihlásí k Disney+, se rozhodne pro levnější verzi služby, která zahrnuje reklamu. Investice do podobného nástroje je proto pro společnost logický krok.

"Náš revoluční přístup k technologiím zajišťuje, že celé naše portfolio streamingu bude v následujících letech nejlepším cílem pro značky," uvedl generální ředitel Bob Iger.

 

Ověřte si dostupnost internetu na vaší adrese

Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    16. 2. 2024

    Témata

    aplikacedigitální televizemultimedia

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 250 Kč
    Cena za měsíc: 299 Kč
    Cena za měsíc: 399 Kč
    Cena za měsíc: 320 Kč

    Přečtěte si také

     

    Instagram bude rozmazávat nahé fotky v soukromých zprávách

    Instagram bude více chránit mladistvé před nahotou. Celosvětově ji bude ve výchozím nastavení rozmazávat a k zapnutí...

    27. 4. 2024

    Zobrazit celý článek

     

    Telegram bude mít do roka miliardu uživatelů

    Aplikace Telegram se v poslední době ve velkém šíří mezi nové uživatele. Podle jejího zakladatele do roka dosáhne...

    26. 4. 2024

    Zobrazit celý článek

     

    Netflix přestane vykazovat počet předplatitelů

    Společnost Netflix oznámila, že přestane každé čtvrtletí vykazovat počty předplatitelů. Mohlo by to znamenat, že...

    24. 4. 2024

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Apple do iPhonů přidá AI založené na technologii od Google nebo OpenAI

     

    Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...

    Zobrazit celý článek

    Česká pošta zdražuje posílání přes Balíkovnu

     

    Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...

    Zobrazit celý článek

    T-Mobile představil nové balíčky pro datování mimo EU

     

    T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...

    Zobrazit celý článek