Úvod > Články > Disney začal využívat umělou inteligenci k cílení reklamy

Disney začal využívat umělou inteligenci k cílení reklamy

Společnost Walt Disney začala využívat umělou inteligenci v rámci nového reklamního nástroje, který pomůže značkám přizpůsobit jejich reklamy náladě konkrétních scén ve filmu nebo seriálu.

Disney začal využívat umělou inteligenci k cílení reklamy

Disney's Magic Words, jak společnost nástroj nazvala, přináší novou formu kontextové reklamy pro streamovací služby Disney+ a Hulu. Využívá kombinaci umělé inteligence a strojového učení k analýze a označování scén napříč knihovnou, přičemž identifikuje obsah, značky, obrázky a náladu.

Inzerenti mohou tyto popisné značky, známé jako metadata, využít k identifikaci konkrétní scény nebo nálady a následně přizpůsobit sdělení tak, aby odpovídala.

"To znamená, že opouštíme široké demografické skupiny (demografie) a kupujeme si specifické publikum. Magic Words mě doslova dokážou spojit s emocemi spotřebitele. A to pro nás skutečně mění pravidla hry," uvedl Geoffrey Calabrese, investiční ředitel společnosti Omnicom Media Group. Společnost Omnicom je jednou ze šesti světových reklamních společností, které se účastní raného beta testu tohoto nástroje.

Rita Ferro, globální vedoucí prodeje reklamy společnosti Disney, uvedla, že funkce umožňuje inzerentům maximalizovat dopad jejich sdělení"protože rezonuje s kontextem, který diváci zažívají".

Polovina spotřebitelů, kteří se přihlásí k Disney+, se rozhodne pro levnější verzi služby, která zahrnuje reklamu. Investice do podobného nástroje je proto pro společnost logický krok.

"Náš revoluční přístup k technologiím zajišťuje, že celé naše portfolio streamingu bude v následujících letech nejlepším cílem pro značky," uvedl generální ředitel Bob Iger.

 

Ověřte si dostupnost internetu na vaší adrese

Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    16. 2. 2024

    Témata

    aplikacedigitální televizemultimedia

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 260 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč

    Přečtěte si také

     

    Mondelez, výrobce Milky a Oreo, bude tvořit reklamu pomocí AI

    Společnost Mondelez investovala 40 milionů dolarů do nového nástroje s umělou inteligencí, který má zlevnit tvorbu...

    31. 10. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Netflix sází na umělou inteligenci, chce s ní zlepšit obsah i doporučování

    Netflix označil generativní AI za klíčovou příležitost pro celý svůj byznys. Technologie má pomoci s doporučováním...

    25. 10. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Vodafone TV nabízí v rámci předplatného HBO Max Premium

    Vodafone TV nově přidává HBO Max Premium do balíčků ALLinONE. Získáte 4K rozlišení, prostorový zvuk Dolby Atmos a...

    24. 10. 2025

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Vodafone spouští říjnové slevy na neomezené tarify

     

    Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...

    Zobrazit celý článek

    Google zpřísnil pravidla pro práci na dálku

     

    Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...

    Zobrazit celý článek

    OpenAI zavede rodičovskou kontrolu pro ChatGPT, reaguje na obavy o bezpečnost mladistvých

     

    OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...

    Zobrazit celý článek