Úvod > Články > Disney začal využívat umělou inteligenci k cílení reklamy

Disney začal využívat umělou inteligenci k cílení reklamy

Společnost Walt Disney začala využívat umělou inteligenci v rámci nového reklamního nástroje, který pomůže značkám přizpůsobit jejich reklamy náladě konkrétních scén ve filmu nebo seriálu.

Disney začal využívat umělou inteligenci k cílení reklamy

Disney's Magic Words, jak společnost nástroj nazvala, přináší novou formu kontextové reklamy pro streamovací služby Disney+ a Hulu. Využívá kombinaci umělé inteligence a strojového učení k analýze a označování scén napříč knihovnou, přičemž identifikuje obsah, značky, obrázky a náladu.

Inzerenti mohou tyto popisné značky, známé jako metadata, využít k identifikaci konkrétní scény nebo nálady a následně přizpůsobit sdělení tak, aby odpovídala.

"To znamená, že opouštíme široké demografické skupiny (demografie) a kupujeme si specifické publikum. Magic Words mě doslova dokážou spojit s emocemi spotřebitele. A to pro nás skutečně mění pravidla hry," uvedl Geoffrey Calabrese, investiční ředitel společnosti Omnicom Media Group. Společnost Omnicom je jednou ze šesti světových reklamních společností, které se účastní raného beta testu tohoto nástroje.

Rita Ferro, globální vedoucí prodeje reklamy společnosti Disney, uvedla, že funkce umožňuje inzerentům maximalizovat dopad jejich sdělení"protože rezonuje s kontextem, který diváci zažívají".

Polovina spotřebitelů, kteří se přihlásí k Disney+, se rozhodne pro levnější verzi služby, která zahrnuje reklamu. Investice do podobného nástroje je proto pro společnost logický krok.

"Náš revoluční přístup k technologiím zajišťuje, že celé naše portfolio streamingu bude v následujících letech nejlepším cílem pro značky," uvedl generální ředitel Bob Iger.

 

Ověřte si dostupnost internetu na vaší adrese

Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    16. 2. 2024

    Témata

    aplikacedigitální televizemultimedia

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 250 Kč
    Cena za měsíc: 299 Kč
    Cena za měsíc: 399 Kč
    Cena za měsíc: 320 Kč

    Přečtěte si také

     

    Google zapojí umělou inteligenci do vysílání olympijských her

    Google zapojí umělou inteligenci do amerického vysílání olympijských her v Paříži. Umožní sportovním komentátorům...

    25. 7. 2024

    Zobrazit celý článek

     

    Apple a Meta jednají o partnerství v oblasti umělé inteligence

    Společnost Meta jednala o integraci svého modelu generativní umělé inteligence do nedávno oznámeného systému umělé...

    4. 7. 2024

    Zobrazit celý článek

     

    Spotify představilo vedle Premium nový tarif Basic

    Společnost Spotify představila nový levnější tarif pro uživatele poté, co opět zvýšila ceny svých prémiových plánů...

    2. 7. 2024

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Japonský robot složil Rubikovu kostku v rekordním čase

     

    Stroj společnosti Mitsubishi Electric složil známou Rubikovu kostku za méně než třetinu vteřiny. Je tak desetkrát...

    Zobrazit celý článek

    O2 jako první otestovalo technologii RedCap v 5G síti

     

    O2 na konci června jako první český operátor úspěšně otestoval technologii RedCap ve své 5G mobilní síti...

    Zobrazit celý článek

    Apple a Meta jednají o partnerství v oblasti umělé inteligence

     

    Společnost Meta jednala o integraci svého modelu generativní umělé inteligence do nedávno oznámeného systému umělé...

    Zobrazit celý článek