+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Společnost Walt Disney začala využívat umělou inteligenci v rámci nového reklamního nástroje, který pomůže značkám přizpůsobit jejich reklamy náladě konkrétních scén ve filmu nebo seriálu.
Disney's Magic Words, jak společnost nástroj nazvala, přináší novou formu kontextové reklamy pro streamovací služby Disney+ a Hulu. Využívá kombinaci umělé inteligence a strojového učení k analýze a označování scén napříč knihovnou, přičemž identifikuje obsah, značky, obrázky a náladu.
Inzerenti mohou tyto popisné značky, známé jako metadata, využít k identifikaci konkrétní scény nebo nálady a následně přizpůsobit sdělení tak, aby odpovídala.
"To znamená, že opouštíme široké demografické skupiny (demografie) a kupujeme si specifické publikum. Magic Words mě doslova dokážou spojit s emocemi spotřebitele. A to pro nás skutečně mění pravidla hry," uvedl Geoffrey Calabrese, investiční ředitel společnosti Omnicom Media Group. Společnost Omnicom je jednou ze šesti světových reklamních společností, které se účastní raného beta testu tohoto nástroje.
Rita Ferro, globální vedoucí prodeje reklamy společnosti Disney, uvedla, že funkce umožňuje inzerentům maximalizovat dopad jejich sdělení, "protože rezonuje s kontextem, který diváci zažívají".
Polovina spotřebitelů, kteří se přihlásí k Disney+, se rozhodne pro levnější verzi služby, která zahrnuje reklamu. Investice do podobného nástroje je proto pro společnost logický krok.
"Náš revoluční přístup k technologiím zajišťuje, že celé naše portfolio streamingu bude v následujících letech nejlepším cílem pro značky," uvedl generální ředitel Bob Iger.
Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
16. 2. 2024
aplikacedigitální televizemultimedia
Spotify oznámilo investici 1 milion eur na podporu produkce audioknih ve francouzštině a nizozemštině. Chce tak...
28. 4. 2025
Hudební platforma Deezer oznámila, že přes 18 % denně nahraných skladeb tvoří obsah vytvořený umělou inteligencí...
24. 4. 2025
Tinder představil novou hru s umělou inteligencí. Můžete si díky ní zlepšit své flirtovací schopnosti a naučit se...
17. 4. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...
OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...