Úvod > Články > ČTK: Stížností na operátory ubylo

ČTK: Stížností na operátory ubylo

Operátoři automaticky prodlužovali smlouvy nebo si účtovali nesmyslné částky jako pokuty. V posledním čtvrtletí bylo ale stížností o pětinu méně. Informoval o tom ČTÚ.

ČTK: Stížností na operátory ubylo

"Účastníci poukazovali na to, že místo ukončení smlouvy jim tato byla operátorem prodloužena, nebo že jim byla vystavena pokuta za předčasné ukončení smlouvy v nesprávné výši, nebo dokonce pokuta za předčasné ukončení smlouvy z důvodu jednostranné změny smlouvy," informoval v tiskové zprávě ČTÚ.

A pokračoval: “Objevily se i stížnosti na navýšení ceny služeb po podané výpovědi v rámci běžící výpovědní doby, nebo například nedodržení zákonem stanovené výpovědní doby o maximální délce 30 dnů.”

Nejvíc stížností pak lidé měli na O2, následoval Vodafone a až jako třetí byl T-Mobile.

19. 3. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Co je to ověřovací kód účastníka a kde ho hledat?

 

Od 1. dubna se otevřely nové možnosti pro přechod k jinému operátorovi. Telefonní číslo si nyní můžete přenést během...

Zobrazit celý článek

Telly televize je tu. Kde se vzala a co nabízí?

 

Začátkem dubna 2020 představitelé Digi TV přišli na trh s novinkou: Telly televize. Jedná se o 100% náhradu...

Zobrazit celý článek

Jaké emoji jsou v době koronaviru nejpoužívanější? Rouška a mikrob!

 

Jaké jsou nejpoužívanější emotikony v době šíření koronaviru? Asi vás nepřekvapí, že se jedná o obličej s...

Zobrazit celý článek