Úvod > Články > ČTK: Stížností na operátory ubylo

ČTK: Stížností na operátory ubylo

Operátoři automaticky prodlužovali smlouvy nebo si účtovali nesmyslné částky jako pokuty. V posledním čtvrtletí bylo ale stížností o pětinu méně. Informoval o tom ČTÚ.

ČTK: Stížností na operátory ubylo

"Účastníci poukazovali na to, že místo ukončení smlouvy jim tato byla operátorem prodloužena, nebo že jim byla vystavena pokuta za předčasné ukončení smlouvy v nesprávné výši, nebo dokonce pokuta za předčasné ukončení smlouvy z důvodu jednostranné změny smlouvy," informoval v tiskové zprávě ČTÚ.

A pokračoval: “Objevily se i stížnosti na navýšení ceny služeb po podané výpovědi v rámci běžící výpovědní doby, nebo například nedodržení zákonem stanovené výpovědní doby o maximální délce 30 dnů.”

Nejvíc stížností pak lidé měli na O2, následoval Vodafone a až jako třetí byl T-Mobile.

19. 3. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Vodafone spouští říjnové slevy na neomezené tarify

 

Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...

Zobrazit celý článek

OpenAI zavede rodičovskou kontrolu pro ChatGPT, reaguje na obavy o bezpečnost mladistvých

 

OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...

Zobrazit celý článek

Google nově umožní výběr oblíbených zdrojů ve vyhledávání

 

Ve vyhledávači Google bude možné nastavit preferované weby a blogy, které se budou častěji zobrazovat v horní sekci...

Zobrazit celý článek