+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Společnosti T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom od pátku 1. března obmění model řízení. Změny se budou týkat organizační struktury i úloh členů managementu. Podstatné změny se týkají i B2C a B2B divizí.
Tak v první řadě se T-Mobile pochlubí novou Divizí zákaznické zkušenosti a transformace. Ta se bude specializovat na propojení know-how a zkušenosti expertů tak, aby byl zákazník co nejspokojenější. Data budou zpracovávat s ohledem na zákazníka už od vývoje produktu, přes využití digitálních nástrojů až po big data. Novou jednotku povede Peter Škodný (dosud výkonný ředitel B2B a ICT pro Česko a Slovensko).
V Česku i Slovensku vznikne taky Komerční divize zaměřující se na cenotvorbu, prodej, zákaznickou podporu, marketing, a externí komunikaci. Tyto divize taky nově zastřeší B2C i B2B. Na starost si to vezme Juraj Bóna, který se tak zároveň stává členem vrcholného managementu. Na Slovensku to bude Dušan Švalek.
"Jsem hrdý na úspěchy, jichž T-Mobile v posledních letech dosáhl, především pak v oblasti atraktivních nabídek fixních a mobilních služeb. Chceme stavět na těchto solidních základech Naším cílem je nabízet nejrychlejší mobilní a pevný internet většině českých domácností a uspokojovat všechny zásadní požadavky, které zákazníci mohou vůči modernímu telekomunikačnímu operátorovi mít,“ komentuje Bóna své plány
José Perdomo Lorenzo, generální ředitel TMCZ a Slovak Telekomu, dodává: “Reorganizace na nejvyšší úrovni si klade jediný cíl - lépe sloužit zákazníkům. Chceme veškeré úsilí zaměřit na jejich potřeby a posílit know-how na federální úrovni v přístupu ke všem službám a produktům. Cílem vytvoření Komerčních divizí je být v bližším kontaktu se zákazníky na daném trhu a urychlit cestu k digitalizaci.“
1. 3. 2019
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...
Vodafone spustil velikonoční soutěž. Až do 21. dubna si můžete zasoutěžit o praktické kuchyňské spotřebiče značky ETA.