+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
České Radiokomunikace v následujících měsících spustí vlastní platformu pro sledování videí. O spolupráci jednají s několika televizními firmami.
Miloš Mastník, generální ředitel Českých Radiokomunikací, uvedl v rozhovoru pro ČTK, že během příštího půl roku společnost spustí vlastní streamovací službu pro sledování videí přes internetu.
„Je to projekt o kterém si myslíme, že má své opodstatnění a místo na trhu. Máme srovnání z různých zemí, například z Francie, kde to funguje velmi dobře. Momentálně na tomto konceptu pracujeme," uvedl Mastník.
Zároveň dodal, že je v současnosti patrný pokles zájmu o placené televizní vysílání a opět roste význam bezplatného digitálního vysílání. To využívá jako hlavní způsob příjmu signálu kolem 53 % českých diváků.
Další snižování počtu televizních frekvencí ve prospěch mobilních sítí po roce 2030 tak podle něj není správným krokem. O budoucnosti kmitočtů se bude rozhodovat příští rok na světové telekomunikační konferenci a následně i v Evropské komisi.
„V některých oblastech by se měl naopak počet kmitočtů pro televizní vysílání zvýšit, aby se zlepšila kvalita signálu. Například pro multiplexy České televize a Českých Radiokomunikací," vysvětlil.
2. 12. 2022
Spotify oznámilo investici 1 milion eur na podporu produkce audioknih ve francouzštině a nizozemštině. Chce tak...
28. 4. 2025
Hudební platforma Deezer oznámila, že přes 18 % denně nahraných skladeb tvoří obsah vytvořený umělou inteligencí...
24. 4. 2025
Netflix zavádí na televizích širší nabídku jazyků titulků a dabingu. Chce tím podpořit sledovanost svých pořadů po...
16. 4. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...
OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...