Úvod > Články > Česká obchodní inspekce posuzovala stížnost na O2!

Česká obchodní inspekce posuzovala stížnost na O2!

Česká obchodní inspekce posuzovala stížnost na O2!

Česká obchodní inspekce obdržela stížnost na Telefónicu O2 a údaje uvedené v propagaci tarifu na jejich webových stránkách. Předmětem stížnosti byly informace uvedené na webu operátora propagující neomezené SMS do O2. Počet SMS ve skutečnosti O2 omezuje.

Telefónica ale potrestána nebude. A to i přes to že podle vyjádření inspekce není informace uvedená na webu pravdivá. Jako vysvětlení inspekce uvedla, že informaci nelze považovat za podstatně ovlivňující spotřebitele v rozhodnutí. Při počtu 2500 sms zpráv vychází na den téměř 360 zpráv, což posoudila za dostatečný počet pro běžného spotřebitele a označila ho za prakticky nevyčerpatelný.

Telefónica již dříve vysvětlila, že se omezení vztahuje pouze pro případ zneužití služby. Zákazníky s běžným chováním do limitu 10 000 SMS nebude nijak zpoplatňovat. Limit u předplacené karty je nastaven na 2500 SMS:

16. 10. 2012

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Vodafone spouští říjnové slevy na neomezené tarify

 

Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...

Zobrazit celý článek

Google zpřísnil pravidla pro práci na dálku

 

Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...

Zobrazit celý článek

OpenAI zavede rodičovskou kontrolu pro ChatGPT, reaguje na obavy o bezpečnost mladistvých

 

OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...

Zobrazit celý článek