Úvod > Články > Česká obchodní inspekce posuzovala stížnost na O2!

Česká obchodní inspekce posuzovala stížnost na O2!

Česká obchodní inspekce posuzovala stížnost na O2!

Česká obchodní inspekce obdržela stížnost na Telefónicu O2 a údaje uvedené v propagaci tarifu na jejich webových stránkách. Předmětem stížnosti byly informace uvedené na webu operátora propagující neomezené SMS do O2. Počet SMS ve skutečnosti O2 omezuje.

Telefónica ale potrestána nebude. A to i přes to že podle vyjádření inspekce není informace uvedená na webu pravdivá. Jako vysvětlení inspekce uvedla, že informaci nelze považovat za podstatně ovlivňující spotřebitele v rozhodnutí. Při počtu 2500 sms zpráv vychází na den téměř 360 zpráv, což posoudila za dostatečný počet pro běžného spotřebitele a označila ho za prakticky nevyčerpatelný.

Telefónica již dříve vysvětlila, že se omezení vztahuje pouze pro případ zneužití služby. Zákazníky s běžným chováním do limitu 10 000 SMS nebude nijak zpoplatňovat. Limit u předplacené karty je nastaven na 2500 SMS:

16. 10. 2012

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Italské noviny začaly vydávat přílohu psanou AI, novinka výrazně zvýšila prodeje

 

Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...

Zobrazit celý článek

Meta představila novou aplikaci s AI chatbotem

 

Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...

Zobrazit celý článek

Vodafone rozdává slevy za recyklaci starého telefonu

 

Vodafone přichází s kampaní Pomozte starým mobilem, která motivuje k recyklaci nefunkčních telefonů. Za starý mobil...

Zobrazit celý článek