Úvod > Články > Češi stále více využívají placené streamovací služby

Češi stále více využívají placené streamovací služby

Zájem o placené streamovací platformy v Česku stále roste. V loňském roce na nich sledovalo pořady 35 % lidí starších 16 let.

Češi stále více využívají placené streamovací služby

Podle dat Českého statistického úřadu využívalo v loňském roce streamovací platformy 35 % lidí starších 16 let. Nejčastěji tyto služby využívají uživatelé ve věku 16 až 24 let, následně věková skupina od 25 do 34 let.

V obou skupinách sleduje filmy a seriály na placených platformách nadpoloviční většina. Nejčastěji jde přitom o vysokoškoláky.

Ještě před dvěma lety přitom tyto služby sledovalo v Česku jen 15 % lidí. 

Sledování videí, ať už na placených nebo neplacených platformách, je jedna z nejčastějších aktivit, ke které Češi internet využívají.

Videa online sleduje celkem 71 % osob starších 16 let. Ve skupině 16 až 24 let je to dokonce 99 %. S rostoucím věkem podíl sledujících klesá a z osob nad 75 let je to pouze 9 % lidí.

„Videa na YouTube nebo na podobných stránkách sledovalo v roce 2023 64 % osob starších 16 let a každým rokem sledujících přibývá. Nejvíce se na videa na těchto stránkách dívali mladí ve věku 16 až 24 let, a to 98 % z nich,“ uvádí ČSÚ v tiskové zprávě.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    9. 2. 2024

    Témata

    digitální televizemultimedia

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 260 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč

    Přečtěte si také

     

    Coca-Cola znovu vsadila na AI ve vánoční reklamě a čelí kritice

    Nová vánoční reklama Coca-Coly je opět vytvořená pomocí umělé inteligence. Diváci ji označují za strašidelnou a bez...

    11. 11. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Mondelez, výrobce Milky a Oreo, bude tvořit reklamu pomocí AI

    Společnost Mondelez investovala 40 milionů dolarů do nového nástroje s umělou inteligencí, který má zlevnit tvorbu...

    31. 10. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Netflix sází na umělou inteligenci, chce s ní zlepšit obsah i doporučování

    Netflix označil generativní AI za klíčovou příležitost pro celý svůj byznys. Technologie má pomoci s doporučováním...

    25. 10. 2025

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Vodafone spouští říjnové slevy na neomezené tarify

     

    Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...

    Zobrazit celý článek

    Google zpřísnil pravidla pro práci na dálku

     

    Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...

    Zobrazit celý článek

    Disney+ opět zdraží předplatné, ceny zvyšuje už čtvrtý rok po sobě

     

    Disney oznámil další zvýšení cen své streamovací služby Disney+. Od října podraží tarify s reklamou i bez ní, nové...

    Zobrazit celý článek