+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Podle průzkumu Ami Digital Index a agentury STEM/Mark se doba, kterou trávíme na sociálních sítích, zvýšila o 11 %. V přepočtu je to asi o pět minut víc, než tomu bylo minulý rok. Čistého času tak v průměru strávíme lustrování Facebookem a tvořením Instastories 149 minut denně.
To je samozřejmě nadnesené. Starší generace (tím myslíme především věkovou skupinu mezi 25 a 35 lety) většinou zůstává u Facebooku, ta mladší (13 - 25) inklinuje spíš k YouTube. Popularita Instagramu vzrostla o 11 % na 92 %.
"Premiantem mezi sociálními sítěmi je Instagram. Aktuálně je trojkou na trhu a novým formátem Instagram Stories se mu daří oslovovat mladší cílovou skupinu a současně zvyšovat aktivitu stávajících uživatelů, což je pro sociální sítě klíčový faktor," řekl podle novinky.cz ředitel Ami Digital Vladan Crha.
Podle statistik dává něco na FB až 59 % uživatelů několikrát měsíčně, což je o 2 % méně, než loni. Ale naopak u Instagramu se počet přispívajících zvedl oproti minulému roku z 28% na 44 %.
Zdroj: novinky.cz
20. 6. 2018
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...