Úvod > Články > Alza: Další Prodejna budoucnosti a vlastní značka

Alza: Další Prodejna budoucnosti a vlastní značka

Alza dnes otevřela třetí "Prodejnu budoucnosti", neboli bezobslužnou futuristickou pobočku. Přidává se tak k prodejnám na stanicích pražského metra Můstek, Flóra a Budějovická. Prodejce navíc oficiálně představil i svou vlastní značku AlzaPower, která se už teď těší obrovské oblíbenosti.

Alza: Další Prodejna budoucnosti a vlastní značka

Upozornil na to server mobilmania.cz. Alza přemýšlí i o ekologických dopadech svého obchodování. Do Prodejen budoucnosti naveze elektromobil zboží dvakrát denně. Díky tomu nemusí v rušném pražském provozu jezdit tolik aut kurýrních služeb.

Prodejce v létě taky začal prodávat vlastní značku elektro-příslušenství AlzaPower. I navzdory tomu, že své vlastní zboží nijak nepropagoval, už nyní každý třetí prodaný datový kabel pochází právě z dílny Alzy. Tyto produkty se nyní chystá nabízet i na svých prodejnách.

Prozatím si od Alzy kupte nabíječku, redukci nebo zmiňovaný datový kabel, do budoucna to bude ale třeba i powerbanka nebo bezdrátová nabíječka. Produkty jsou levné, ale ne tak levné, že by nebyly kvalitní. Dokládá to i fakt, že Alza dává na své produkty prodlouženou záruku. Navíc jsou balené jen v papírových, tedy recyklovatelných, krabicích, bez přídavků chemických látek a popsaných inkoustem z sójových bobů.

Zdroj: mobilmania.cz

2. 11. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Co je to ověřovací kód účastníka a kde ho hledat?

 

Od 1. dubna se otevřely nové možnosti pro přechod k jinému operátorovi. Telefonní číslo si nyní můžete přenést během...

Zobrazit celý článek

Telly televize je tu. Kde se vzala a co nabízí?

 

Začátkem dubna 2020 představitelé Digi TV přišli na trh s novinkou: Telly televize. Jedná se o 100% náhradu...

Zobrazit celý článek

Jaké emoji jsou v době koronaviru nejpoužívanější? Rouška a mikrob!

 

Jaké jsou nejpoužívanější emotikony v době šíření koronaviru? Asi vás nepřekvapí, že se jedná o obličej s...

Zobrazit celý článek