Úvod > Články > Alza a CZC vyhlašují vánoční příměří

Alza a CZC vyhlašují vánoční příměří

Alza je na trhu s elektronikou jedničkou, hned za ní je CZC, které se ale se svou druhou příčkou příliš netrápí. Na Vánoce se e-shopy rozhodly konkurenční boj vzdát a raději táhnout za jeden provaz. Těžit z toho budou všichni, především pak zákazníci.

Alza a CZC vyhlašují vánoční příměří

Akce má micrositu s názvem Odměňovač. Ta hlásá, že pokud jste alespoň jednou od 1. 12. 2017 nakoupili v CZC nebo Alze, máte každý den nárok na některý z dárků. Vyhrát můžete slevové kupony od samotných e-shopů nebo jejich partnerů, každý den je ale ve hře i jedna zajímavá hlavní cena. Akce trvá od 1. listopadu do 23. prosince 2018.

Do systému ale nemusíte nahrávat žádnou fakturu, která nákup dokládá, takže se obáváme, že stačí zadat mail a losovat, ať už jste si opravdu na jednom z těchto e-shopů něco objednali, nebo ne. CZC žádnou databázi od Alzy ani mít nemůže, protože by tak porušilo zásady GDPR. My ale věříme (nejspíě stejně jako konkurenti), že těch, kteří si skutečně vůbec nic za celý rok na Alze nebo CZC nekoupili, je minimum.

Nicméně ceníme vtipné provedení a snahu dát zákazníkům v rámci vánočního šílenství maximum výhod. CZC ve videu o tvorbě reklamy přiznává, že Alze do zelí tak úplně lézt nechce a vlastně její práci dost obdivuje. Takže každý den zkuste štěstí a to by bylo, kdybyste alespoň jednou za ty dva měsíce nevyhráli něco opravdu zajímavého!

Zdroj: CZC.cz

5. 11. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Operátoři nabízejí kvůli koronaviru služby zdarma

 

Kvůli koronaviru platí v Česku zákaz vycházení a operátoři se rozhodli, že nám následující dny trochu zpříjemní...

Zobrazit celý článek

Kde zhlédnout filmy online? Nainstalujte si nový plugin na ČSFD

 

Stává se vám, že hledáte inspiraci na zajímavé filmy a seriály na ČSFD, a když konečně nějaký najdete, nevíte, kde...

Zobrazit celý článek

Netflix na měsíc sníží kvalitu videí sníží a omezí spotřebu dat o 25 %

 

12,6 % všech stahovaných dat má podle analýzy společnosti Sanvine na svědomí Netflix. Toto číslo se během karantény...

Zobrazit celý článek