Úvod > Články > LEGO jako onlinovka i sociální síť? Gigant cílí na malé děti

LEGO jako onlinovka i sociální síť? Gigant cílí na malé děti

Nejoblíbenější značka dětských hraček rozšiřuje svoje impérium. Ve spolupráci s čínskou internetovou společností Tencent Holdings bude vytvářet internetové hry s LEGO tematikou.

LEGO jako onlinovka i sociální síť? Gigant cílí na malé děti

Ale je dost možné, že vznikne i speciální sociální síť, určená pouze čínským dětem. Tencent Holdings má pomoct dánskému velikánovi zvítězit nad konkurencí v podobě hraček Mattel nebo třeba Hasbro. Ve světovém měřítku totiž tržby společnosti LEGO posledních pár let klesají.

Do digitálního světa se čím dál tím častěji a dříve vydávají i děti. Společnost Tencent, která mimo jiné provozuje třeba WeChat i platformy pro internetové platby, má tuto cílovou skupinu zaujmout a zkušenostmi dopomoct klientovi, aby se zase ocitl na vrcholu.

17. 1. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Objevte výhody Pevného internetu do zásuvky!

 

Pevný internet do zásuvky (PIZ) je nová služba od T-Mobile poskytující svým zákazníkům internet prostřednictvím LTE...

Zobrazit celý článek

Mladší 16 let budou od konce května bez Facebooku

 

Naše poslanecká sněmovna nestihla přijmout zákon o zmírnění hranice unijního zařízení, proto nyní není možné, aby si...

Zobrazit celý článek

ČT utekla od O2 k poskytovateli iVysílání

 

Oficiálně iVysílání České televize od 1. května přešlo ke společnosti SuperNetwork. Stalo se tak na základě...

Zobrazit celý článek