+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Nejoblíbenější značka dětských hraček rozšiřuje svoje impérium. Ve spolupráci s čínskou internetovou společností Tencent Holdings bude vytvářet internetové hry s LEGO tematikou.
Ale je dost možné, že vznikne i speciální sociální síť, určená pouze čínským dětem. Tencent Holdings má pomoct dánskému velikánovi zvítězit nad konkurencí v podobě hraček Mattel nebo třeba Hasbro. Ve světovém měřítku totiž tržby společnosti LEGO posledních pár let klesají.
Do digitálního světa se čím dál tím častěji a dříve vydávají i děti. Společnost Tencent, která mimo jiné provozuje třeba WeChat i platformy pro internetové platby, má tuto cílovou skupinu zaujmout a zkušenostmi dopomoct klientovi, aby se zase ocitl na vrcholu.
17. 1. 2018
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...