Úvod > Články > ČTK: Stížností na operátory ubylo

ČTK: Stížností na operátory ubylo

Operátoři automaticky prodlužovali smlouvy nebo si účtovali nesmyslné částky jako pokuty. V posledním čtvrtletí bylo ale stížností o pětinu méně. Informoval o tom ČTÚ.

ČTK: Stížností na operátory ubylo

"Účastníci poukazovali na to, že místo ukončení smlouvy jim tato byla operátorem prodloužena, nebo že jim byla vystavena pokuta za předčasné ukončení smlouvy v nesprávné výši, nebo dokonce pokuta za předčasné ukončení smlouvy z důvodu jednostranné změny smlouvy," informoval v tiskové zprávě ČTÚ.

A pokračoval: “Objevily se i stížnosti na navýšení ceny služeb po podané výpovědi v rámci běžící výpovědní doby, nebo například nedodržení zákonem stanovené výpovědní doby o maximální délce 30 dnů.”

Nejvíc stížností pak lidé měli na O2, následoval Vodafone a až jako třetí byl T-Mobile.

19. 3. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Chytrá bunda od Xiaomi vás sama zahřeje

 

Spojení technologií a oblečení není žádnou novinkou. K propojování těchto dvou oboru bude docházet stále častěji...

Zobrazit celý článek

T-Mobile ukončil program Našim pro radost

 

T-Mobile k 30. září ukončil program Našim pro radost. Díky němu jste mohli získat zajímavé slevy a výhody. Proč se...

Zobrazit celý článek

Smart Box má novou funkci Rodičovského dohledu

 

Od poloviny září přibude modemu Smart Box nová funkce Rodičovského dohledu. Díky ní budou rodiče aktivně dostávat na...

Zobrazit celý článek