Úvod > Články > ČTK: Stížností na operátory ubylo

ČTK: Stížností na operátory ubylo

Operátoři automaticky prodlužovali smlouvy nebo si účtovali nesmyslné částky jako pokuty. V posledním čtvrtletí bylo ale stížností o pětinu méně. Informoval o tom ČTÚ.

ČTK: Stížností na operátory ubylo

"Účastníci poukazovali na to, že místo ukončení smlouvy jim tato byla operátorem prodloužena, nebo že jim byla vystavena pokuta za předčasné ukončení smlouvy v nesprávné výši, nebo dokonce pokuta za předčasné ukončení smlouvy z důvodu jednostranné změny smlouvy," informoval v tiskové zprávě ČTÚ.

A pokračoval: “Objevily se i stížnosti na navýšení ceny služeb po podané výpovědi v rámci běžící výpovědní doby, nebo například nedodržení zákonem stanovené výpovědní doby o maximální délce 30 dnů.”

Nejvíc stížností pak lidé měli na O2, následoval Vodafone a až jako třetí byl T-Mobile.

19. 3. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

České dráhy opatří Wi-Fi dálkové vlaky

 

Zachytili jste informaci o zdražení jízdného? České dráhy nejspíš chtějí zbrzdit vztek naštvaných cestujících, tak...

Zobrazit celý článek

Pořiďte si u O2 Internet HD od 349 Kč!

 

Neustále uvažujete o rychlejším internetu? O2 vaše prosby vyslyšelo a nabízí svým zákazníkům v rámi promo akce...

Zobrazit celý článek

IKEA nabízí chytré rolety za super cenu

 

Produkty pro chytrou domácnost jsou většinou tak předražené, že se bez ovládání spotřebičů na dálku raději obejdeme...

Zobrazit celý článek