Úvod > Články > ČTK: Stížností na operátory ubylo

ČTK: Stížností na operátory ubylo

Operátoři automaticky prodlužovali smlouvy nebo si účtovali nesmyslné částky jako pokuty. V posledním čtvrtletí bylo ale stížností o pětinu méně. Informoval o tom ČTÚ.

ČTK: Stížností na operátory ubylo

"Účastníci poukazovali na to, že místo ukončení smlouvy jim tato byla operátorem prodloužena, nebo že jim byla vystavena pokuta za předčasné ukončení smlouvy v nesprávné výši, nebo dokonce pokuta za předčasné ukončení smlouvy z důvodu jednostranné změny smlouvy," informoval v tiskové zprávě ČTÚ.

A pokračoval: “Objevily se i stížnosti na navýšení ceny služeb po podané výpovědi v rámci běžící výpovědní doby, nebo například nedodržení zákonem stanovené výpovědní doby o maximální délce 30 dnů.”

Nejvíc stížností pak lidé měli na O2, následoval Vodafone a až jako třetí byl T-Mobile.

19. 3. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Osekaný Messenger Lite přidává nové funkce

 

Když vydal Facebook menší verzi Messengeru, neboli Messenger Lite, byl určený především pro obyvatele zemí, ve...

Zobrazit celý článek

Režisér Dannyho parťáků natočil film na iPhone

 

Steven Soderbergh šokoval svět před rokem tím, že s pomocí různého vybavení natočil film bez kamer. Stačil mu k tomu...

Zobrazit celý článek

Facebook propojí Instagram, WhatsUpp i Messenger

 

Facebook koupil k Messengeru ještě WhatsApp a Instagram, čímž je v zajímavé pozici majitele čtyř platforem. Je proto...

Zobrazit celý článek