Úvod > Články > ČTK: Stížností na operátory ubylo

ČTK: Stížností na operátory ubylo

Operátoři automaticky prodlužovali smlouvy nebo si účtovali nesmyslné částky jako pokuty. V posledním čtvrtletí bylo ale stížností o pětinu méně. Informoval o tom ČTÚ.

ČTK: Stížností na operátory ubylo

"Účastníci poukazovali na to, že místo ukončení smlouvy jim tato byla operátorem prodloužena, nebo že jim byla vystavena pokuta za předčasné ukončení smlouvy v nesprávné výši, nebo dokonce pokuta za předčasné ukončení smlouvy z důvodu jednostranné změny smlouvy," informoval v tiskové zprávě ČTÚ.

A pokračoval: “Objevily se i stížnosti na navýšení ceny služeb po podané výpovědi v rámci běžící výpovědní doby, nebo například nedodržení zákonem stanovené výpovědní doby o maximální délce 30 dnů.”

Nejvíc stížností pak lidé měli na O2, následoval Vodafone a až jako třetí byl T-Mobile.

19. 3. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Pro ověření on-line plateb už nebude stačit jenom SMS

 

Používáte mobilní nebo internetové bankovnictví? Pak jste pravděpodobně zvyklí na to, že vám přijde SMS s kódem...

Zobrazit celý článek

Návod: Jak získat neomezený internet na celé léto za 200 korun?

 

T-Mobile minulý týden představil nový balíček “Neomezená data na léto”, se kterým můžete používat mobilní internet...

Zobrazit celý článek

Nová nabíječka Vivo dobije telefon za 13 minut

 

Čínská společnost Vivo vyvinula technologii, o které se zatím jen mluvilo. Představila totiž nabíječku, která plně...

Zobrazit celý článek