Úvod > Články > Česká obchodní inspekce posuzovala stížnost na O2!

Česká obchodní inspekce posuzovala stížnost na O2!

Česká obchodní inspekce posuzovala stížnost na O2!

Česká obchodní inspekce obdržela stížnost na Telefónicu O2 a údaje uvedené v propagaci tarifu na jejich webových stránkách. Předmětem stížnosti byly informace uvedené na webu operátora propagující neomezené SMS do O2. Počet SMS ve skutečnosti O2 omezuje.

Telefónica ale potrestána nebude. A to i přes to že podle vyjádření inspekce není informace uvedená na webu pravdivá. Jako vysvětlení inspekce uvedla, že informaci nelze považovat za podstatně ovlivňující spotřebitele v rozhodnutí. Při počtu 2500 sms zpráv vychází na den téměř 360 zpráv, což posoudila za dostatečný počet pro běžného spotřebitele a označila ho za prakticky nevyčerpatelný.

Telefónica již dříve vysvětlila, že se omezení vztahuje pouze pro případ zneužití služby. Zákazníky s běžným chováním do limitu 10 000 SMS nebude nijak zpoplatňovat. Limit u předplacené karty je nastaven na 2500 SMS:

16. 10. 2012

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Co si operátor O2 připravil na Vánoce?

 

Vánoce se nezadržitelně blíží a operátoři startují své vánoční nabídky. Co si pro své zákazníky od 1. listopadu...

Zobrazit celý článek

Co si O2 připravilo nového pro své zákazníky?

 

Operátor O2 ve čtvrtek na tiskové konferenci s novináři představil pár novinek, podívejte se s námi, na co se...

Zobrazit celý článek

O2 spustilo vánoční spot se zmrzlou babičkou

 

Od středy jste se mohli na webu, v tisku a také v televizi všimnout nových reklam od O2, které podporují vánoční...

Zobrazit celý článek