Úvod > Články > Výběrové řízení na nové start-upy ukončeno

Výběrové řízení na nové start-upy ukončeno

Výběrové řízení pražského akcelerátoru Wayra na nové start-upy bylo ukončeno. Ve druhé polovině dubna nastoupí deset vítězných start-upových firem do osmiměsíčního akceleračního programu, jejž zakončí tzv. Demo Day pro investory. Nové start-upy nahradí firmy, které úspěšně ukončily svůj akcelerační program ve Wayře na konci února. Do závěrečného kola řízení se dostalo 21 finalistů. O výsledku rozhodovalo dvanáct zástupců z řad investorů, byznysu, odborníků z oboru ICT a zástupců O2.

Výběrové řízení na nové start-upy ukončeno

Výběrová komise dvanácti zástupců z řad investorů, byznysu, odborníků z oboru ICT a rovněž zástupců O2 vybírala z 21 finalistů, kteří se probojovali do závěrečného kola. Jsou to tyto společnosti: AudioTrip - Polsko, DATY – Česká republika, Ingen.io - Bulharsko, Lingout – Slovensko, LiveDispatcher – Slovensko, Smartsense - Česká republika, Staffino – Slovensko, Tabfoundry - Česká republika, Telmedicin.com – Polsko, UpTAXI - Česká republika.

Celkem se do výběrového řízení přihlásilo 128 týmů z různých zemí z celého světa - nejen z regionu střední a východní Evropy, ale také z Izraele, Ruské federace či z USA. Komise hodnotila přihlášené projekty na základě předem stanovených kritérií. Jednalo se především o investiční aktivitu pro budoucí investory, velikost trhu a možný růst projektu Na globálním trhu, tým a jeho potenciál, rizika, konkurence a další.

"Překvapila nás rozmanitost oblastí, které pokrývaly jednotlivé start-upové firmy svými inovativními řešeními: od nápadů týkajících se mobilních a internetových aplikací, přes zajímavá řešení pro oblast finančních služeb, reklamy, elektronického obchodu, e-learningu, sociálních inovací až po start-upy z technologicky náročných oblastí jako jsou Big Data, chytrá města, cloudové služby či bezpečnost," říká Jarmila Plachá, ředitelka Wayra CEE.

Vítězné start-upy získají kromě kancelářských prostor v centru Prahy také investici až do výše čtyřiceti tisíc EUR v hotovosti, know-how v podobě mentorů a koučů a také přístup k 300 milionům zákazníků skupiny Telefónica po celém světě. "Wayra na rozdíl od ostatních akcelerátorů nabízí start-upům možnost využít globální síť svých akademií a oslovit tak investory a obchodní partnery na daleko širší platformě než jiné akcelerátory," dodává Jarmila Plachá.

Výběrového řízení se zúčastnili i zástupci O2 v České republice. Obě strany se dohodly na další spolupráci s cílem umožnit inovativním nápadům jednotlivých firem vyzkoušet své podnikatelské nápady v reálném prostředí. Start-upy budou mít rovněž možnost využít znalosti a zkušenosti odborníků z řad zaměstnanců O2, kteří se opět zapojí do mentoringu start-upových týmů.

18. 4. 2014

Témata

O2

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč
Cena za měsíc: 798 Kč
Cena za měsíc: 449 Kč

Přečtěte si také

 

dTest: České mobilní služby patří k dražším v EU

Spotřebitelský portál dTest srovnával ceny neomezených tarifů u nás a v zahraničí. Podle zprávy Evropské komise o...

28. 11. 2016

Zobrazit celý článek

 

Jaké budou Vánoce 2016 s našimi operátory?

Přípravy na Vánoce jsou v plné v proudu, i tuzemští operátoři již představili své vánoční nabídky. Kdo letos přišel...

21. 11. 2016

Zobrazit celý článek

 

Brno chce neomezené volání a 5 GB dat do 300 Kč

Radnice Brno-střed vyzvala O2, T-Mobile a Vodafone k podání nabídky na dodání levného tarifu s neomezeným voláním...

14. 11. 2016

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Co si operátor O2 připravil na Vánoce?

 

Vánoce se nezadržitelně blíží a operátoři startují své vánoční nabídky. Co si pro své zákazníky od 1. listopadu...

Zobrazit celý článek

Co si O2 připravilo nového pro své zákazníky?

 

Operátor O2 ve čtvrtek na tiskové konferenci s novináři představil pár novinek, podívejte se s námi, na co se...

Zobrazit celý článek

O2 spustilo vánoční spot se zmrzlou babičkou

 

Od středy jste se mohli na webu, v tisku a také v televizi všimnout nových reklam od O2, které podporují vánoční...

Zobrazit celý článek