O2

Telefónica Czech Republic vznikla 1. července 2006 přejmenováním Českého Telecomu a sloučením s firmou Eurotel Praha. 1. září 2006 byly obě značky zrušeny a dále prezentovány jako O2. Tímto spojením vznikla jediná společnost, která poskytuje služby pro mobilní telefony a pevné linky v jednom.

Svým zákazníkům poskytuje především O2 internet prostřednictvím pevné telefonní sítě přes technologii ADSL. V této oblasti stále investuje nemalé prostředky pro zkvalitnění služby a zvýšení dostupnosti pro většinu domácností a firem v České republice. V květnu 2011 uvedla do provozu internet v technologii VDSL, jehož přenosová rychlost byla v září 2012 navýšena až na 40 Mbit/s. Prostřednictvím pevné sítě nabízí také O2 TV – digitální televizi s širokým výběrem programových balíčků.

Velký výběr a častou inovaci přinášejí zákazníkům také O2 tarify. Výběr je skutečně široký určený pro studenty, občany, seniory, malé i větší firmy. Některé O2 tarify nabízejí zároveň volné O2 SMS nebo datový tarif již v základu. Díky zkvalitňování a vylepšování technologií firma umožnila zasílání O2 SMS dokonce i z pevných linek. Ty umí zprávy nejen přijímat, ale díky komunikačním zařízením i odesílat. Jako první operátor v ČR spustila do komerčního provozu síť třetí generace 3G pro mobilní telefony.

Zákazníkům umožňuje spravovat své služby a vyúčtování na jednom místě prostřednictvím služby Moje O2. Zákazníci tak mají k dispozici přehled o čerpání volných minut na volání a SMS zpráv, detailní rozpisy volání a vystavených fakturách. Prostřednictvím systému je možné fakturu rovnou uhradit přes zákazníkovo elektronické bankovnictví.

V poslední době si pro zákazníky připravila zajímavý svět výhod O2 EXTRA se spoustou slev a výhod, které mohou její zákazníci plně využívat. Díky těmto výhodám můžete získat třeba i vstupenky na různé akce do nejmodernější známé multifunkční haly O2 Arena v Praze, kterou navštíví až 1 500 000 návštěvníků ročně.

Technická podpora pro zákazníky je k dispozici na čísle 800 184 084.