Úvod > FAQ > Obchodní otázky

Obchodní otázky

Budu platit rozdílnou cenu za doplňkové služby, pokud si je objednám později, po nějakém období po uzavření smlouvy?

Ceny doplňkových služeb zůstávají stejné, ať už si je objednáte ihned při uzavření smlouvy nebo později. Ustanoveni konkrétních smluvních podmínek mají však před tímto tvrzením přednost. Pokud se rozhodnete využívat i hlasové služby sítě, paušální poplatek za hlasovou službu bude poměrně snížen dle sazby konkrétního tarifu.

Co je to referenční číslo a proč jej musím zadávat do smlouvy?

Referenční číslo je identifikační údaj společnosti Telefónica O2 Czech Republic, která jej také vyžaduje při objednání služby ADSL. Vaše referenční číslo najdete na "Vyúčtování za telekomunikační služby" od společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a to v levém horním rohu. Při úhradě faktur je uváděno jako specifický symbol platby.

Co se stane když poruším závazek s minimální dobou užívání?

Služby jsou zřizovány na dobu neurčitou. Závazek stanoví dobu minimálního užívání a trvání smlouvy. Pokud budete chtít službu zrušit a závazek stále trvá, může být ze strany operátora účtována sankce za porušení smluvního závazku. Její výše se může lišit dle zbývající doby trvání smlouvy. Pokud byste službu museli například ukončit z důvodu stěhování, je možné ji převést s jeho souhlasem na nového majitele nebo na vaši novou adresu. Tak je možné v závazku pokračovat bez uplatnění sankce.

Jak se liší jednotlivé varianty služby ADSL ve vaší nabídce?

Základní varianta ADSL 2 MB je určena především pro domácnosti a pro připojení jednoho počítače, služba primárně nahrazuje vytáčené (komutované) připojení, u kterého se platí za čas strávený na internetu. Varianty 16 a 25 MB jsou určeny pro náročnější domácnosti nebo firmám s větším počtem počítačů. Služba ADSL s vyšší přenosovou rychlostí tak splňuje vyšší nároky na přenosovou rychlost a komfort využívání ADSL služeb. Během krátkého času stáhnete film nebo můžete hrát online hry.

Kolik zaplatím za zřízení služby ADSL?

Zřizovací poplatek je závislý na zvoleném typu instalace a poskytovateli ADSL. Většinou je zřízení služby zdarma. Připlácejí se jen nadstandartní služby jako je instalace modemu, další zásuvka, instalace vnitřích sítí a podobně.

Mohu na nějakou dobu přerušit využívání služby ADSL?

Ne, taková možnost není v současné době nabízena. Službu je nutné pro ukončení účtování poplatků zrušit. U většiny služeb lze službu ukončit s měsíční výpovědní lhůtou, pokud u ní není veden časový závazek na minimální dobu užívání. Sankce při vypovězení závazku najdete v podmínkách své smlouvy. Po odpojení linky máte možnost si službu nechat opětovně zřídit.

Už nemám závazek, účtují mi plnou cenu, dá se s tím něco dělat?

Pokud už vám závazek u vaší ADSL služby skončil, určitě je možné získat nějakou zajímavou cenu. Existuje více operátorů, kteří v České republice zřizují ADSL připojení přes stejnou technologii. Stačí nám zavolat na číslo 277270777 a zkonzultujeme věc individuálně.

MÁTE DOTAZ?

Zeptejte se našeho operátora, nečeká Vás žádný automat. Rádi Vám pomůžeme zodpovědět jakýkoliv dotaz.

+420 277 270 770
+420 725 442 332

Dostupnost: Po – Pá: 8:00 – 18:00

A NEBO SI NECHTE ZAVOLAT ZPĚT

Vyplňte následující formulář a my Vám rádi zavoláme zpět, tak jak se Vám to hodí.

Zavolejte mi zpět