+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
O reklamách v mobilní aplikaci WhatsApp se spekuluje už delší dobu. Tentokrát to ale potvrdil sám Facebook. Už příští rok tak reklamy přibudou v rámci Statusu, což je obdoba Stories na Instagramu.
Ještě předtím, než WhatsApp koupil Facebook, tvůrci aplikaci stavěli tak, že v ní uživatelé žádný podobný obsah neuvidí.
Během nedávné konference Facebook Marketing Summit ale společnost potvrdila, že to už neplatí. V průběhu příštího roku se reklamy začnou objevovat ve funkci Status.
Status v této aplikaci funguje stejně jako u Instagramu nebo Facebooku. Uživatelé v nich mohou se svými kontakty sdílet fotky, videa nebo text.
Facebook začne dočasné příběhy prokládat reklamami, které se budou uživatelům při procházení náhodně zobrazovat.
Teď už si jen musíme počkat na konkrétní datum spuštění a na to, zda reklamy nepřibydou i v seznamu konverzací, jako to je třeba u Messengeru.
20. 6. 2019
Vývojáři Instagramu pracují na nové funkci, díky které se budou uživatelům zobrazovat videa na základě toho, co si...
20. 4. 2024
Apple v reakci na nedávnou pokutu mění pravidla pro streamovací platformy. Nově budou moci uživatele informovat o...
19. 4. 2024
Google zpřístupnil široké veřejnosti aplikaci Find My Device. Funguje podobně jako konkurenční technologie od...
18. 4. 2024
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...