Úvod > Články > Samsung partnerem ZOH 2014

Samsung partnerem ZOH 2014

Stejně tak, jako tomu bylo před dvěma lety v Londýně, bude hlavním sponzorem letošních Olympijských her v Sochi společnost Samsung. Všichni zúčastnění sportovci od hlavního sponzora získají Galaxy Note 3.

Samsung partnerem ZOH 2014

Samsung, který patří mezi největší světové společnosti, se dohodl s mezinárodním olympijským výborem na úzké spolupráci. Společně vytvořili Samsung Smart Olympic games. Cílem této iniciativy je to, aby Olympijské hry v Sochi byly těmi nejlepšími v historii z hlediska maximálního využití bezdrátového provozu a co nejmenší spotřeby papíru.

Samsungu ve splnění vytyčeného cíle pomůže aplikace Wireless Olympic Works a chytré telefony a tablety. Ve snaze přispět k podpoře co nejširšího využívání této aplikace ustanovila Samsung Smart Olympic Games oficiálním telefonem ZOH 2014 v Sochi Samsung Galaxy Note 3. Hlavním důvodem je to, že Galaxy Note 3 má skvělý fotoaparát, velký displej a celkově komplexní výbavu, která je k tomuto účelu ideální.

Model Samsung Galaxy Note 3 společnost také věnuje všem sportovcům, kteří se letošních her zúčastní. Telefon jim bude sloužit k zachycování a sdílení zážitků z této sportovní události. Letos to bude úplně poprvé, kdy zařízení této značky získají všichni sportovci.

Samsung pro letošní hry zdokonalil i aplikace WOW (World of the Olympic Movement) určenou pro pořadatele a Public WOW, která je pro návštěvníky. WOW bude poskytovat konektivitu a základní údaje, které jsou pro běh celé akce zásadní. Public WOW bude poskytovat všem vlastníkům chytrých telefonů ty nejaktuálnější informace ze Sochi. Telefony uživatelů této aplikace se rázem promění v mobilní sportovní stanice. Fanoušci po celém světě budou mít přístup ke zprávám, aktuálnímu harmonogramu her, oficiálním výsledkům, počtu získaných medailí a statistik rekordů v reálném čase.

Ve spolupráci se společností Samsung spatřujeme obrovskou příležitost, jak smysluplně začlenit olympijské hry do dnešního digitálního světa a životního stylu a jak nacházet zajímavé nové možnosti pro budoucnost,“ uvedl Timo Lumme, generální ředitel oddělení televizních a marketingových služeb MOV. „Program nejenom zefektivní každodenní chod olympijských her, ale přiměje také více lidí, aby osobně sdíleli jejich ducha,“ doplnil Timo Lumme.

Už nyní, před začátkem olympijských her mohou fanoušci v Rusku navštívit sportovní interaktivní zóny, takzvaná Mobilní studia Samsung Galaxy. Všechna tato studia se krátce před začátkem her spojí a v Olympijském parku vytvoří jedno velké Studio Samsung Galaxy. Návštěvníci studií se mohou těšit na demo ukázky jednotlivých olympijských sportů prostřednictvím zařízení od společnosti Samsung. Studio Samsung Galaxy přímo v Moskvě poskytne zájemcům bezprostřední účast na hrách.

27. 1. 2014

Témata

mobilní telefonSamsungtablet

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 199 Kč

Přečtěte si také

 

Nokia se vrací do Česka. A to s prvními chytrými telefony

Už v červnu si budou moct příznivci značky Nokia zakoupit její nové telefony. Mobilní telefony Nokia 6, Nokia 5 a...

9. 5. 2017

Zobrazit celý článek

 

Messenger Lite už je dostupný i v Česku

Odlehčená verze Facebook Messengeru se rozšířila do dalších 132 zemí po celém světě, mezi nimi je i Česká republika.

3. 5. 2017

Zobrazit celý článek

 

Huawei P10 Plus přichází na český trh

Společnost Huawei uvedla do prodeje nový smartphone Huawei P10 Plus, který přidává k v ČR nedávno uvedené vlajkové...

28. 4. 2017

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Derby v režii O2 TV: Stanice O2 TV Free za symbolickou 1 Kč.

 

Televize O2 TV Sport si k nedělnímu derby Slavia - Sparta připravila celou řadu exkluzivních novinek. Speciální...

Zobrazit celý článek

O2 přináší nové tarify

 

O2 od 3. května nabídne nové tarify nazvané O2 Spolu. Operátor vsází na kombinaci neomezeného volání a SMS...

Zobrazit celý článek

Polovina lidí s neomezeným tarifem přemýšlí o změně

 

Paušální neomezený tarif v tuzemsku v současné době využívá šedesát procent uživatelů. Polovina z nich zvažuje změnu...

Zobrazit celý článek