Úvod > Články > O2 za kampaň k 17. listopadu získalo prestižní ocenění

O2 za kampaň k 17. listopadu získalo prestižní ocenění

O2 se umístilo při udílení prestižních cen Sabre Awards s kampaní Svoboda není samozřejmost. Projekt s provizorní webovou Železnou oponou zvítězil v kategoriích CSR a Telecommunications v konkurenci kampaní z celé Evropy a dosáhl na druhé místo v nejvýznamnější kategorii Platinum SABRE. Na projektu spolupracovali reklamní agentury Triad, FleishmanHillard a Seesame.

O2 za kampaň k 17. listopadu získalo prestižní ocenění

Se svou kampaní se tak stal nejúspěšnějším českým i slovenským projektem na SABRE Awards tohoto roku. "Kampaň Svoboda není samozřejmost zasáhla na šest milionů Čechů a Slováků. Díky naší aktivitě se mohli dozvědět, že svoboda je hodnotou, za kterou musí bojovat každý den. Ocenění na nejprestižnějších cenách svého druhu v Evropě nás velmi těší," shrnuje tisková mluvčí O2 Lucie Jungmannová.

Připomeňme si, jak celá kampaň probíhala: Operátor vytvořil na svátek Den boje za svobodu a demokracii jednodenní symbolickou barikádu oddělující Česko a Slovensko od zbytku světa. "Kampaní jsme chtěli symbolicky poukázat na fakt, že svoboda a volný přístup k informacím nejsou samozřejmostí ani téměř třicet let od Sametové revoluce," dodává Jungmannová.

Barikáda byla samozřejmě jen abstraktní. Při každé návštěvě jiného než českého a slovenského webu jste byli přesměrovaní na micrositu s informací o tomto svátku. Abyste mohli pokračovat dál, museli jste kliknout na "Chci svobodně pokračovat". Zákazníci O2 překračující hranice taky dostali SMS, která je upozornila, že se svévolně vydali do zahraničí, což by v minulém režimu znamenalo trestný čin. Díky tomu jsme si mohli všichni připomenout, v jak skvělé době žijeme i to, jak špatné to bylo dříve.

29. 5. 2018

Témata

O2O2 TV

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Netahejte na dovolenou knihy a předplaťte si O2 Čtení!

Dovolená je ideální čas pro všechny knihomoly! Konečně si mohou hodit nohy na horu a číst. Ať už jedete na chatu...

10. 7. 2018

Zobrazit celý článek

 

O2 prezentuje nové tarify prostřednictvím mladého umělce

O2 doplnilo svou nabídku tarifů o řadu O2 Data a zpětinásobil objem dat, aniž by navýšil cenu, v tarifech určených...

18. 5. 2018

Zobrazit celý článek

 

Nové tarify O2 Data cílí především na mladé

Mladí dnes nechtějí volat a SMSkovat. Potřebují především co nejvíce dat ke streamování, surfování a rozesílání...

2. 5. 2018

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

V Itálii je nový operátor. Jeho cenám neuvěříte!

 

Nový italský operátor Iliad to roztočil ve velkém. Celou zemi pokryl 2G, 3G i 4G sítí. To by zas tak závratné...

Zobrazit celý článek

Mladí dávají Facebooku vale. Co ho vystřídalo?

 

Podle studie společnosti Pew Recearch Center mladí víc a víc upouštějí od používání Facebook. A je to ještě horší...

Zobrazit celý článek

Další skandál: Facebook sdílel data s výrobci telefonů

 

Agentura AP informovala o tom, že Facebook oficiálně přiznal, že zneužil data svých uživatelů. Bez jejich vědomí...

Zobrazit celý článek