Úvod > Články > O2 spouští kampaň Chytrý život

O2 spouští kampaň Chytrý život

O2 spouští kampaň Chytrý život

Telefónica O2 spouští od 4.3.2013 kampaň s názvem Chytrý život, která má podpořit datové připojení a různé aplikace do chytrých telefonů.

O2 chce touto kampaní podpořit uživatele, kteří se doposud nerozhodli využívat mobilní data nebo chytré telefony. Těmto uživatelům by kampaň měla ukázat jaké možnosti datové připojení nabízí. Chytré telefony a datové tarify se neustále rozšiřují, v současné době dle statistik O2 si 58 % nových zákazníků pořizuje volání i s datovým tarifem.

Internet v mobilu je možné u O2 pořídit od 200 Kč měsíčně a nebo si zákazníci mohou zřídit některý tarif z řady Chytrých Neonů, kde mají internet v mobilu již v ceně.

4. 3. 2013

Témata

O2

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Polovina lidí s neomezeným tarifem přemýšlí o změně

Paušální neomezený tarif v tuzemsku v současné době využívá šedesát procent uživatelů. Polovina z nich zvažuje změnu...

30. 3. 2017

Zobrazit celý článek

 

Naši operátoři jsou až o 79 % dražší, než průměr EU

Tarify v České republice jsou podle spotřebitelské organizace Telefonující.cz až o 79 procent dražší než je průměr...

20. 3. 2017

Zobrazit celý článek

 

O2 má novou reklamní kampaň. Natáčela se v Králově Dvoře u Berouna.

Společnost O2 přichází s novým reklamním konceptem k aktuální nabídce Neomezený Internet na doma na 99 % adres.

17. 3. 2017

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Po O2 přichází s neomezeným bezdrátovým internetem i T-Mobile

 

Nyní už si s bezrátovým internetem od T-Mobile nemusíte hlídat FUP. Operátor zavádí novou službu neomezený Pevný...

Zobrazit celý článek

T-Mobile aktivoval první eSIM

 

Růžový operátor se připravuje na zavedení tzv. vestavěné SIM karty (eSIM). Ve spolupráci s partnery začal testovat...

Zobrazit celý článek

T-Mobile zlevňuje všechny Huawei o 2 000 Kč

 

Všechny telefony Huawei budou v únoru u T-Mobile o 2 000 Kč levnější. Ke každému zakoupenému telefonu zákazník získá...

Zobrazit celý článek