+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Společnost O2 přichází s novým reklamním konceptem k aktuální nabídce Neomezený Internet na doma na 99 % adres.
V kampani operátor O2 poprvé představí Chytrou síť jako konkrétní bytost. Odstartuje tak dlouhodobý koncept, který bude postupně rozvíjet. Kampaň byla spuštěna 11. března a nyní se obevuje v tisku, onlinu, outdooru, na prodejnách a v TV spotech.
"V aktuální kampani chceme Chytrou síť a její technologické možnosti ještě více přiblížit k lidem a proto ji představujeme jako bytost se zvláštními schopnostmi, které budeme postupně odhalovat," popisuje Richard Siebenstich, ředitel marketingové komunikace v O2.
Hlavní čtyřicetivteřinový spot doplní jeden desetivteřinový zaměřený na online ověření dostupnosti internetu bez ohledu na použitou technologii. Dostupnost si můžete ověřit i vy níže:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
Kdyby vás zajímalo, kde je spot točený, tak to bylo v Králově Dvoře v ulicích Nad Máchovnou a Okrajová.
Kreativní koncept již tradičně připravila interní kreativní agentura Oliver. Scénáře spotů se ujali hned tři scénaristé: Ďuro Bartoš, Ondřej Klíma a Jakub Votroubek, art direkce Jiří Horut, režisérem je Roman Valent, kameramanem pak Jon Gaute Espevold. O produkci se postarala ARMADA a o postprodukci agentury RUR a 4D Photo.
17. 3. 2017
O2 pokračuje v modernizaci mobilní sítě a rozšiřování 5G připojení. Nyní úspěšně zmodernizovalo 618 základnových...
21. 3. 2024
Krizový informační a svolávací systém pomáhá v nemocnicích, dopravních podnicích, energetických společnostech a na...
30. 1. 2024
Tradiční vánoční a novoroční přání se pomalu přesouvají do online světa. Počet odeslaných SMS i uskutečněných hovorů...
3. 1. 2024
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...