Úvod > Články > Jaká je u operátorů zákaznická péče?

Jaká je u operátorů zákaznická péče?

Pokud se vyskytne nějaký problém, ať už s voláním, internetem nebo jen máte otázky na operátora, jsou tu pro vás zákaznické linky. Jak jednotlivý operátoři nabízejí svým zákazníkům pomoc?

Jaká je u operátorů zákaznická péče?

O2

Pokud jste zákazníky O2 a máte nějaký problém, můžete se webových stránkách operátora v sekci Péče a podpora podívat, zda nenaleznete radu. Najdete zde návody na nastavení modemů, jak vyřešit potíže s internetem, O2 TV, voláním atd.

U O2 se můžete také podívat na video návody nebo se nechat inspirovat, poslouží vám k tomu tým O2 Guru. Ptát s můžete i na sociálních sítích nebo na O2 Fóru diskutovat s ostatními.

 

Pokud chcete raději problém řešit po telefonu, je tu pro vás Centrum péče o zákazníka. Stačí vytočit telefonní číslo 800 02 02 02 a operátoři už vám odpoví na vaše dotazy ke službám, vyúčtování a platbám. Pomohou vám také s výběrem vhodné služby. Pro hlášení poruch a pomoc s nastavením mobilních telefonů, internetu, O2 TV nebo pevné linky zvolte v automatu volbu 4. Volání na infolinku je zdarma.

Jestli voláte zahraničí, je tu pro vás linka +420 720 720 720. Hovor je zpoplatněn podle roamingového tarifu. Na dotazy ohledně objednávky je tu pro vás linka 800 33 00 61, která není zpoplatněná.

Na kontaktních linkách jsou operátoři k dispozici od 7 do 23 hodin. Neodkladné záležitosti, jako je blokace SIM karty z důvodu krádeže telefonu, výpadky služeb, aktivace roamingu nebo potíže s přihlášením do Moje O2 můžete řešit 24 hodin denně.

T-Mobile

Zákazníci T-Mobilu se mohou na internetových stránkách společnosti podívat do sekce Zákaznická podpora, kde najdou informace k vyúčtování, rady jak nastavit internet, SMS a MMS zprávy, informace o roamingu a další.

T-Mobile můžete kontaktovat přes formulář, kde vyplníte dotaz a z databáze se vám okamžitě objeví odpovědi. Pokud mezi nimi nenajdete řešení, operátor vám na dotaz do 2 pracovních dnů e-mailem nebo telefonicky odpoví. Mimo to je pro vás k dispozici i diskuzní fórum a sociální sítě. Pokud se vyskytne problém a vy se nacházíte mimo ČR, volejte na číslo +420 603 603 603.

Operátor nabízí také video návody. Veronika vám v pořadu Tipy a triky od Veroniky poradí jak nastavit Wi-Fi, jak se připojit k DSL nebo třeba jak si nastavit elektronické vyúčtování v Můj T-Mobile.

 

Vodafone

Vodafone na svých stránkách dává rady v sekci Centrum péče. Můžete si přečíst informace o internetu a datech, jak používat modemy, jak nastavit telefon, SMS a MMS, roaming a další.

Na zákaznickou linku se dovoláte ze svého telefonu přes *77, z jiného telefonu volejte na číslo 800 77 00 77. Všechny hovory jsou zdarma a volat můžete 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Ze zahraničí se obraťte na operátora na čísle +420 776 970 219.

Operátora také můžete kontaktovat online. Na odpověď, která vám přijde e-mailem, ovšem můžete čekat až 5 pracovních dnů.

Obrátit se na Vodafone můžete i na sociálních sítí. Červený operátor sice vlastní Youtube kanál, nenajdete na něm ovšem jako u ostatních návody, podívat se ale můžete třeba na představení telefonů, tabletů a aplikací.

Air Telecom

U Air Telecomu můžete hledat odpovědi na vaše otázky online. Pokud odpověď nenajdete, můžete společnosti napsat a ta vám v nejbližším možném termínu odpoví.

Na zákaznickou linku se dovoláte zdarma z pevné a mobilní CDMA sítě přes *88 nebo přes telefonní číslo 212 23 23 23. Provozní doba je od pondělí do pátku 9:00 - 18:00 a o víkendech a o svátcích 10:00 - 18:00. Pro sdělení informací vám může posloužit i e-mail.

UPC

Zákazníci UPC mohou při problému využít kontaktní formulář na stránkách společnosti. Chcete-li raději hovořit s operátorem a chcete se zeptat na vyúčtování, získat informace o službách, změnit smlouvu nebo pomoci s obecnými dotazy, je tu pro vás linka 241 005 100 nebo 729 929 111, stačí vybrat volbu 3 nebo 4. Operátoři jsou pro vás na drátě v pracovní dny od 8 do 20 hodin a o víkendu od 10 do 18 hodin.

Společnost UPC také nabízí nonstop technickou podporu. Pokud máte nějaký technický dotaz nebo potřebujete pomoct s poruchou služeb, vytočte číslo 241 005 100 nebo 729 929 111 a vyberte volbu 2.

Jestli ještě nemáte služby UPC a chcete si je objednat nebo přiobjednat novou službu, obraťte se na operátory na lince 241 005 005. Provozní doba je stejná jako u obecných dotazů.

Dotazy můžete posílat i do zpráv na Facebooku nebo se s operátorem spojit na Skypu pod jménem upc_cr_klientskecentrum.

17. 8. 2016

Témata

O2T-MobileVodafone

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč
Cena za měsíc: 499 Kč

Přečtěte si také

 

Jaký chytrý telefon vybrat k Vánocům?

Většina lidí se při vybírání chytrého telefonu pod stromeček řídí nezávislými recenzemi. Další možností, jak se...

8. 12. 2016

Zobrazit celý článek

 

T-Mobile nabízí nové tarify pro mladé

Růžový operátor má nové tarify pro mladé s náloží dat navíc, jedná se však o limitovanou nabídku s platností do 31...

7. 12. 2016

Zobrazit celý článek

 

dTest: České mobilní služby patří k dražším v EU

Spotřebitelský portál dTest srovnával ceny neomezených tarifů u nás a v zahraničí. Podle zprávy Evropské komise o...

28. 11. 2016

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Co si operátor O2 připravil na Vánoce?

 

Vánoce se nezadržitelně blíží a operátoři startují své vánoční nabídky. Co si pro své zákazníky od 1. listopadu...

Zobrazit celý článek

Co si O2 připravilo nového pro své zákazníky?

 

Operátor O2 ve čtvrtek na tiskové konferenci s novináři představil pár novinek, podívejte se s námi, na co se...

Zobrazit celý článek

O2 spustilo vánoční spot se zmrzlou babičkou

 

Od středy jste se mohli na webu, v tisku a také v televizi všimnout nových reklam od O2, které podporují vánoční...

Zobrazit celý článek