+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Znáte ten blažený pocit, kdy na Instagramu vyskočí srdíčko? Pro firmy to není jen o skvělém pocitu přijetí, ale hlavně o sociálním kapitálu, který se v posledních letech stal velmi ceněnou podnikatelskou komoditou...
A firmy pro jejich získání neváhají zabrousit až do šedé zóny podnikání. Jak? Například kontaktováním třetí strany proto, aby jim navýšila počet fanoušků. Jenže uměle. Protože je pro teenagery naprosto ztěžejní, kolik má kdo na Instagramu followerů, značky s jejich počty neváhají manipulovat.
Jenže to se pochopitelně nesmí. Proto se rozhodli provozovatelé Instagramu s manipulátory oblíbenosti zatočit. Od 19. listopadu zahájili očistu spočívající v kontrolování tzv. neautentické aktivity. To jsou nepřirozeně získané lajky, followeři i komentáře.
Pomůže jim s tím strojové učení. Ale do jaké míry to bude úspěšné, těžko říct. Nicméně, Instagram na věc nepůjde nijak invazivně, nejdřív nepoctivce varuje přímo. Co se bude dít pak, to je otázka.
Zdroj: cnews.cz
29. 11. 2018
Neustále uvažujete o rychlejším internetu? O2 vaše prosby vyslyšelo a nabízí svým zákazníkům v rámi promo akce...
Produkty pro chytrou domácnost jsou většinou tak předražené, že se bez ovládání spotřebičů na dálku raději obejdeme...
Když vydal Facebook menší verzi Messengeru, neboli Messenger Lite, byl určený především pro obyvatele zemí, ve...