+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Dočasné příspěvky na Instagramu mají již 250 milionů aktivních uživatelů denně. U Snapchatu naopak oblíbenost krátkodobých příběhů klesá.
V polovině loňského léta spustil Instagram své InstaStories, které okopíroval od Snapchatu. V současné době mají InstaStories 250 milionů aktivních uživatelů denně, zájem o krátkodobé příspěvky na Snapchatu klesl ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o padesát procent.
Obě platformy umožňují vytvářet a zveřejňovat fotografie a krátká videa, která po dvaceti čtyřech hodinách zmizí. Facebook, který vlastní Instagram, přidává krátké příběhy do všech svých sociálních sítí. Stejnou funkci mohou uživatelé používat i na Messengeru a WhatsAppu. Samotnou sociální síť funkce také čeká.
Snapchat před měsícem oznámil své provozní výsledky za první čtvrtletí letošního roku. Akcie společnosti spadly o čtvrtinu. Tržby vzrostly na necelých 150 milionů dolarů, což je ještě méně než čekali analytici.
24. 6. 2017
Společnost OpenAI uzavřela partnerství s deníky Le Monde a Prisa Media. Jejich zpravodajský obsah nabídnou...
26. 3. 2024
Společnost X vedená Elonem Muskem zavádí "články". Možnost psát delší formátované texty dostanou pouze předplatitelé...
25. 3. 2024
Ministerstvo zdravotnictví zveřejnilo nový elektronický očkovací průkaz – aplikaci EZKarta. Nahradí covidovou...
23. 3. 2024
Americký pár zažaloval Google. Při dovolené v Jihoafrické republice je Google Mapy zavedly do nebezpečné čtvrti a...
Krizový informační a svolávací systém pomáhá v nemocnicích, dopravních podnicích, energetických společnostech a na...
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...