+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Dočasné příspěvky na Instagramu mají již 250 milionů aktivních uživatelů denně. U Snapchatu naopak oblíbenost krátkodobých příběhů klesá.
V polovině loňského léta spustil Instagram své InstaStories, které okopíroval od Snapchatu. V současné době mají InstaStories 250 milionů aktivních uživatelů denně, zájem o krátkodobé příspěvky na Snapchatu klesl ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o padesát procent.
Obě platformy umožňují vytvářet a zveřejňovat fotografie a krátká videa, která po dvaceti čtyřech hodinách zmizí. Facebook, který vlastní Instagram, přidává krátké příběhy do všech svých sociálních sítí. Stejnou funkci mohou uživatelé používat i na Messengeru a WhatsAppu. Samotnou sociální síť funkce také čeká.
Snapchat před měsícem oznámil své provozní výsledky za první čtvrtletí letošního roku. Akcie společnosti spadly o čtvrtinu. Tržby vzrostly na necelých 150 milionů dolarů, což je ještě méně než čekali analytici.
24. 6. 2017
WhatsApp testuje další funkci, která má ochránit soukromí uživatelů. Nově zamezí pořizování snímků profilových fotek.
6. 3. 2024
Aplikace WhatsApp má novou funkci, která usnadní blokovat nevyžádané zprávy. Nově je můžete zablokovat přímo na...
2. 3. 2024
TikTok a Universal Music se doposud nepodařilo uzavřít novou licenční dohodu. Sociální síť tak musí odstranit...
1. 3. 2024
Americký pár zažaloval Google. Při dovolené v Jihoafrické republice je Google Mapy zavedly do nebezpečné čtvrti a...
Vodafone TV si nově můžete pořídit s novou generací set-top boxu. Zařízení Vodafone TV 3 nabízí obchod s aplikacemi...
Krizový informační a svolávací systém pomáhá v nemocnicích, dopravních podnicích, energetických společnostech a na...