+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Pravděpodobně dalším dopadem GDPR je větší transparentnost zobrazování reklam. Google dává svým uživatelům možnost zjistit, proč se jim zobrazuje právě taková reklama, jakou vidí a dokonce mají i možnost reklamu vypnout.
V nastavení uvidíte velké okno. Právě v něm máte možnost vypnout personalizované reklamy, což je nejhlavnější části inovovaných možností nastavení. Reklamy totiž, jak jistě víte, vycházejí z informací, které jste poskytovatelům služeb sami dali.
A jaký impuls jste dali k tomu, že se vám zobrazuje to, co vidíte? To v novém nastavení zjistíte taky. U reklamy je napsané, že se vám zobrazuj například kvůli návštěvě toho a toho webu, jinde je to třeba kvůli aplikacím třetích stran. Můžete reklamu dokonce na 90 dní vypnout.
Google tímto dává svým uživatelům skvělou příležitost zjistit, jak svět internetové reklamy funguje. Pokud už máte osypky z reklam na hubnutí nebo zvětšování penisu, uvidíte, které weby už nemáte navštěvovat.
Zdroj: novinky.cz
16. 6. 2018
Americký pár zažaloval Google. Při dovolené v Jihoafrické republice je Google Mapy zavedly do nebezpečné čtvrti a...
Krizový informační a svolávací systém pomáhá v nemocnicích, dopravních podnicích, energetických společnostech a na...
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...