Úvod > Články > Facebook: Více přátel, méně reklamy

Facebook: Více přátel, méně reklamy

Sociální gigant se stal velmi žádaným “bilboardem” reklam. Prodejci jsou ochotni zaplatit cokoliv, jen aby lidi viděli jejich produkt nebo službu co nejčastěji. S tím by se ale prý mělo něco dělat.

Facebook: Více přátel, méně reklamy

Zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg zpozoroval, že feedu sociální sítě začaly dominovat uměle vytvořené příspěvky v podobě reklam nejrůznějších podniků a médií. Kvůli tomu ustoupila sociální interakce do pozadí.

Nevíme, kolik je na tom pravda, nicméně Zuckerberg si údajně nechal vypracovat studii, která prokázala (nečekaně), že být v kontaktu s lidimi, které známe, je ztěžejní pro duševní klid.

Zakladatel se nechal slyšet, že chce, aby byl náš čas strávený na sociálních sítích kvalitnější. My tomu teda moc nevěříme, ale jsme zvědaví, jak se to na podobě Facebooku odrazí.

13. 1. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

A svítící zadek už jste viděli?

 

Jen si to představte: Přijde k vám návštěva a vy máte na zdi bílou zadnici. Určitě se vás bude ptát, co je to za...

Zobrazit celý článek

Sportujete? Pořiďte si bezdrátová sluchátka od Samsungu!

 

Sportovci, ale nejenom oni, vítají nápad bezdrátových sluchátek snad nejvíc ze všech. Samsung na to pamatuje, a...

Zobrazit celý článek

Vynález, díky kterému vám v autě nebude špatně

 

Uber patentuje vynález zejména pro automobily, které pojedou na "autopilota". Patent by měl být zveřejněn začátkem...

Zobrazit celý článek