Úvod > Články > Facebook: Více přátel, méně reklamy

Facebook: Více přátel, méně reklamy

Sociální gigant se stal velmi žádaným “bilboardem” reklam. Prodejci jsou ochotni zaplatit cokoliv, jen aby lidi viděli jejich produkt nebo službu co nejčastěji. S tím by se ale prý mělo něco dělat.

Facebook: Více přátel, méně reklamy

Zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg zpozoroval, že feedu sociální sítě začaly dominovat uměle vytvořené příspěvky v podobě reklam nejrůznějších podniků a médií. Kvůli tomu ustoupila sociální interakce do pozadí.

Nevíme, kolik je na tom pravda, nicméně Zuckerberg si údajně nechal vypracovat studii, která prokázala (nečekaně), že být v kontaktu s lidimi, které známe, je ztěžejní pro duševní klid.

Zakladatel se nechal slyšet, že chce, aby byl náš čas strávený na sociálních sítích kvalitnější. My tomu teda moc nevěříme, ale jsme zvědaví, jak se to na podobě Facebooku odrazí.

13. 1. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

V Itálii je nový operátor. Jeho cenám neuvěříte!

 

Nový italský operátor Iliad to roztočil ve velkém. Celou zemi pokryl 2G, 3G i 4G sítí. To by zas tak závratné...

Zobrazit celý článek

Mladí dávají Facebooku vale. Co ho vystřídalo?

 

Podle studie společnosti Pew Recearch Center mladí víc a víc upouštějí od používání Facebook. A je to ještě horší...

Zobrazit celý článek

Další skandál: Facebook sdílel data s výrobci telefonů

 

Agentura AP informovala o tom, že Facebook oficiálně přiznal, že zneužil data svých uživatelů. Bez jejich vědomí...

Zobrazit celý článek