Úvod > Články > Facebook: Více přátel, méně reklamy

Facebook: Více přátel, méně reklamy

Sociální gigant se stal velmi žádaným “bilboardem” reklam. Prodejci jsou ochotni zaplatit cokoliv, jen aby lidi viděli jejich produkt nebo službu co nejčastěji. S tím by se ale prý mělo něco dělat.

Facebook: Více přátel, méně reklamy

Zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg zpozoroval, že feedu sociální sítě začaly dominovat uměle vytvořené příspěvky v podobě reklam nejrůznějších podniků a médií. Kvůli tomu ustoupila sociální interakce do pozadí.

Nevíme, kolik je na tom pravda, nicméně Zuckerberg si údajně nechal vypracovat studii, která prokázala (nečekaně), že být v kontaktu s lidimi, které známe, je ztěžejní pro duševní klid.

Zakladatel se nechal slyšet, že chce, aby byl náš čas strávený na sociálních sítích kvalitnější. My tomu teda moc nevěříme, ale jsme zvědaví, jak se to na podobě Facebooku odrazí.

13. 1. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Magenta 1: Jak u T-Mobile platit co nejméně?

 

Věrnostní program společnosti T-Mobile je ideální pro velké rodiny. Je koncipován tak, abyste spojili všechny své...

Zobrazit celý článek

Objevte výhody Pevného internetu do zásuvky!

 

Pevný internet do zásuvky (PIZ) je nová služba od T-Mobile poskytující svým zákazníkům internet prostřednictvím LTE...

Zobrazit celý článek

Odstraňte aplikace propojené s FB účtem hromadně

 

Byli byste překvapení, ke kolika službám jste se za všechny ty roky užívání sociálních sítí přes Facebook...

Zobrazit celý článek