Úvod > Články > Facebook: Více přátel, méně reklamy

Facebook: Více přátel, méně reklamy

Sociální gigant se stal velmi žádaným “bilboardem” reklam. Prodejci jsou ochotni zaplatit cokoliv, jen aby lidi viděli jejich produkt nebo službu co nejčastěji. S tím by se ale prý mělo něco dělat.

Facebook: Více přátel, méně reklamy

Zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg zpozoroval, že feedu sociální sítě začaly dominovat uměle vytvořené příspěvky v podobě reklam nejrůznějších podniků a médií. Kvůli tomu ustoupila sociální interakce do pozadí.

Nevíme, kolik je na tom pravda, nicméně Zuckerberg si údajně nechal vypracovat studii, která prokázala (nečekaně), že být v kontaktu s lidimi, které známe, je ztěžejní pro duševní klid.

Zakladatel se nechal slyšet, že chce, aby byl náš čas strávený na sociálních sítích kvalitnější. My tomu teda moc nevěříme, ale jsme zvědaví, jak se to na podobě Facebooku odrazí.

13. 1. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Apple do iPhonů přidá AI založené na technologii od Google nebo OpenAI

 

Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...

Zobrazit celý článek

Česká pošta zdražuje posílání přes Balíkovnu

 

Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...

Zobrazit celý článek

T-Mobile představil nové balíčky pro datování mimo EU

 

T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...

Zobrazit celý článek