Úvod > Články > Facebook: Více přátel, méně reklamy

Facebook: Více přátel, méně reklamy

Sociální gigant se stal velmi žádaným “bilboardem” reklam. Prodejci jsou ochotni zaplatit cokoliv, jen aby lidi viděli jejich produkt nebo službu co nejčastěji. S tím by se ale prý mělo něco dělat.

Facebook: Více přátel, méně reklamy

Zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg zpozoroval, že feedu sociální sítě začaly dominovat uměle vytvořené příspěvky v podobě reklam nejrůznějších podniků a médií. Kvůli tomu ustoupila sociální interakce do pozadí.

Nevíme, kolik je na tom pravda, nicméně Zuckerberg si údajně nechal vypracovat studii, která prokázala (nečekaně), že být v kontaktu s lidimi, které známe, je ztěžejní pro duševní klid.

Zakladatel se nechal slyšet, že chce, aby byl náš čas strávený na sociálních sítích kvalitnější. My tomu teda moc nevěříme, ale jsme zvědaví, jak se to na podobě Facebooku odrazí.

13. 1. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

České dráhy opatří Wi-Fi dálkové vlaky

 

Zachytili jste informaci o zdražení jízdného? České dráhy nejspíš chtějí zbrzdit vztek naštvaných cestujících, tak...

Zobrazit celý článek

Pořiďte si u O2 Internet HD od 349 Kč!

 

Neustále uvažujete o rychlejším internetu? O2 vaše prosby vyslyšelo a nabízí svým zákazníkům v rámi promo akce...

Zobrazit celý článek

IKEA nabízí chytré rolety za super cenu

 

Produkty pro chytrou domácnost jsou většinou tak předražené, že se bez ovládání spotřebičů na dálku raději obejdeme...

Zobrazit celý článek