+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Algoritmus viditelnosti obsahů na Facebooku bude hledět na čas strávený čtením příspěvku. Články, které uživatelé jen otevřou a zavřou se budou na zdích ostatních lidí zobrazovat méně.
Příspěvky, které se zobrazují uživatelům na zdi, nezávisí jen na lajkování nebo sdílení. Facebook chce uživatelům ukazovat jen ty příspěvky, které opravdu čtou.
Sociální síť v posledních několika měsících testovala, kolik času uživatelé stráví čtením příspěvků nebo sledováním fotografií. Facebook chce uzpůsobit zobrazený obsah tomu, co uživatele opravdu zajímá. Bude tedy měřit čas, který uživatel po kliknutí na odkaz stráví nad obsahem.
Třeba články, které mají pouze lákavý titulek a po rozkliknutí nevidíte žádný obsah se tak do přehledu zpráv nedostanou. Pokud systém zaznamená, že většina lidí na článek klikne a hned odejde, sníží se tím šance, že se článek objeví na přehledu jiného uživatele.
Viditelnost bude omezena také u příspěvků od jednoho zdroje, které jsou zveřejňovány brzy po sobě.
Testování také ukázalo, že i když lidé stráví delší chvíli čtením článků, nemusí je lajkovat nebo komentovat. Jedná se hlavně o vážná témata a nepříjemné události.
27. 4. 2016
Google zpřístupnil široké veřejnosti aplikaci Find My Device. Funguje podobně jako konkurenční technologie od...
18. 4. 2024
LinkedIn plánuje přidat na svou platformu sekci s hrami. Mají prohloubit vztahy ve firmě a poskytnout téma ke...
17. 4. 2024
Britská stanice BBC zvažuje vytvoření vlastní umělé inteligence. Trénovat ji bude na vlastních textových archivech.
16. 4. 2024
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...