Úvod > Články > Facebook opět mění algoritmus příspěvků

Facebook opět mění algoritmus příspěvků

Algoritmus viditelnosti obsahů na Facebooku bude hledět na čas strávený čtením příspěvku. Články, které uživatelé jen otevřou a zavřou se budou na zdích ostatních lidí zobrazovat méně.

Facebook opět mění algoritmus příspěvků

Příspěvky, které se zobrazují uživatelům na zdi, nezávisí jen na lajkování nebo sdílení. Facebook chce uživatelům ukazovat jen ty příspěvky, které opravdu čtou.

Sociální síť v posledních několika měsících testovala, kolik času uživatelé stráví čtením příspěvků nebo sledováním fotografií. Facebook chce uzpůsobit zobrazený obsah tomu, co uživatele opravdu zajímá. Bude tedy měřit čas, který uživatel po kliknutí na odkaz stráví nad obsahem.

Třeba články, které mají pouze lákavý titulek a po rozkliknutí nevidíte žádný obsah se tak do přehledu zpráv nedostanou. Pokud systém zaznamená, že většina lidí na článek klikne a hned odejde, sníží se tím šance, že se článek objeví na přehledu jiného uživatele.

Viditelnost bude omezena také u příspěvků od jednoho zdroje, které jsou zveřejňovány brzy po sobě.

Testování také ukázalo, že i když lidé stráví delší chvíli čtením článků, nemusí je lajkovat nebo komentovat. Jedná se hlavně o vážná témata a nepříjemné události.

27. 4. 2016

Témata

aplikace

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč
Cena za měsíc: 499 Kč

Přečtěte si také

 

Solitaire si už zahrajete i mobilu

Microsoft uvolnil karetní hru Solitaire i na zařízení s Androidem a iOS. Do konce roku si můžete užívat zdarma...

30. 11. 2016

Zobrazit celý článek

 

V Messengeru se začnou objevovat reklamy

Facebook se rozhodl přidat do aplikace Messenger reklamy, které se budou uživatelům chodit jako obyčejné přijaté zprávy.

19. 11. 2016

Zobrazit celý článek

 

U Shellu zaplatíte benzín rovnou z auta

MasterCard ve spolupráci s čerpacími stanicemi Shell umožní zákazníkům od 28. listopadu platit přes aplikaci...

16. 11. 2016

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Co si operátor O2 připravil na Vánoce?

 

Vánoce se nezadržitelně blíží a operátoři startují své vánoční nabídky. Co si pro své zákazníky od 1. listopadu...

Zobrazit celý článek

Co si O2 připravilo nového pro své zákazníky?

 

Operátor O2 ve čtvrtek na tiskové konferenci s novináři představil pár novinek, podívejte se s námi, na co se...

Zobrazit celý článek

O2 spustilo vánoční spot se zmrzlou babičkou

 

Od středy jste se mohli na webu, v tisku a také v televizi všimnout nových reklam od O2, které podporují vánoční...

Zobrazit celý článek