Úvod > Články > ČTÚ řeší stížnosti na O2 ohledně uzavírání smluv

ČTÚ řeší stížnosti na O2 ohledně uzavírání smluv

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) za první čtvrtletí roku 2017 eviduje další stížnosti na společnost O2 a její uzavírání smluv na pobočkách.

ČTÚ řeší stížnosti na O2 ohledně uzavírání smluv

ČTÚ za první čtvrtletí letošního roku celkem eviduje 1 845 stížností a dotazů, z toho 435 směřovalo právě na služby společnosti O2.

Lidé, kteří si stěžují, uvádějí, že jim nejčastěji v rámci vyřizování jiné záležitosti byla předložena listina, jejímž podpisem se zavázali k využívání služeb, které původně nepožadovali a nebyli o nich ze strany zaměstnanců O2 ani řádně informováni.

ČTÚ v konkrétních případech prošetřuje, zda nemohlo tímto jednáním dojít k zakázanému užití nekalé obchodní praktiky. ČTÚ v této souvislosti doporučuje spotřebitelům, aby věnovali zvýšenou pozornost listinám, které podepisují.

Dále úřad i nadále evidoval stížnosti na aktivování tarifu a zařazení do pilotního programu O2 PředplaDENka. Právě kvůli kauze s PředplaDENkou udělil ČTÚ pokutu ve výši dva miliony korun, proti rozhodnutí se však operátor hodlá odvolávat.

26. 5. 2017

Témata

O2

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 299 Kč
Cena za měsíc: 549 Kč

Přečtěte si také

 

Smart Box má novou funkci Rodičovského dohledu

Od poloviny září přibude modemu Smart Box nová funkce Rodičovského dohledu. Díky ní budou rodiče aktivně dostávat na...

24. 9. 2018

Zobrazit celý článek

 

ZOXCALL a O2 představují první eSIM zařízení

O2 a technologická společnost ZOXCALL představili své první zařízení se zabudovanou technologií eSIM. Komunikátor...

15. 9. 2018

Zobrazit celý článek

 

O2 pomáhá zachraňovat životy aplikací O2 SOS

Mobilní aplikace O2 SOS pomůže řešit přibývající případy srdeční zástavy. Automaticky totiž oslovuje oslovuje...

10. 8. 2018

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Chytrá bunda od Xiaomi vás sama zahřeje

 

Spojení technologií a oblečení není žádnou novinkou. K propojování těchto dvou oboru bude docházet stále častěji...

Zobrazit celý článek

T-Mobile ukončil program Našim pro radost

 

T-Mobile k 30. září ukončil program Našim pro radost. Díky němu jste mohli získat zajímavé slevy a výhody. Proč se...

Zobrazit celý článek

Smart Box má novou funkci Rodičovského dohledu

 

Od poloviny září přibude modemu Smart Box nová funkce Rodičovského dohledu. Díky ní budou rodiče aktivně dostávat na...

Zobrazit celý článek