+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Rok 2016 byl pro sociální sítě plný novinek. Asi nejzajímavější byl souboj Facebook vs. Snapchat, kdy Facebook “okopíroval“ dvě funkce svého konkurenta. Nejdříve implementoval do Instagramu Stories a následně přidal do svého Messengeru stěžejní funkci pro časově omezené sdílení příspěvků. Na co se můžeme těšit v roce 2017?
Klasické formáty už netáhnou. Podle Vojtěcha Lamberta, ředitele digitální agentury LCG New Media, budou videa v roce 2017 hrát ještě větší dominanci než v předchozím roce, značky více budou používat netradiční varianty fotografií a Facebook bude pomalu testovat virtuální realitu v rámci Feedu. Zároveň fanoušci budou čím dál více oceňovat autentická a hlavně kreativní videa. Další a zásadnější roli než doteď v nich budou hrát influenceři.
Lambert také uvádí, že Facebook bude ještě více sázet na Instagram a bude pokračovat v propojování svých uživatelů z Facebook s Instagramem. Bude tam také nejspíš ještě více integrovat populární formáty videí či snapů, interaktivních a prodejních prvků v Instagram Stories.
YouTube poroste aniž by zaváděl jakékoliv větší změny. Snapchat se otevře ještě více inzerentům a půjde ve šlépějích prodeje reklamy na Instagramu. Zároveň se bude snažit vytěžit co nejvíce ze své popularity a bude integrovat další novinky jako jsou třeba brýle Spectacles. Na úkor těchto sítí však budou dále v růstu stagnovat tradiční "starší" platformy jako Twitter nebo Google+.
Zákazníci stále více využívají sociální sítě ke komunikacemi s obchody a firmami. Proto firmy s většími profily budou muset buď najímat větší kapacity lidí pro udržení krátké doby odpovědi nebo budou nuceny využívat automatizované odpovědi nastavených Botů.
10. 1. 2017
Posluchači rádií Expres FM a Classic Praha se dočkali nové hlasatelky zpravodajství. Místo živé moderátorky jde o...
11. 4. 2024
Guvernér státu Tennessee podepsal zákon, jehož cílem je chránit umělce včetně hudebníků před umělou inteligencí.
5. 4. 2024
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
4. 4. 2024
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...